jolie journee

M-am trezit cu o durere de gat groaznica si nu pot sa-mi dau seama daca e de la inceputul de raceala pe care mi l-a dat Marusia sau de la concertul de aseara.
Nu stiu sa zic cam cum m-am simtit la concert. Oricum m-am bucurat ca am avut ocazia sa ma mai detasez de toate impreuna cu Dariuca dear.
Am baut acum o cafea si sunt gata sa ma apuc sa citesc pentru lucrarea de maine.
Am facut o baitsa si un pic de ordine in ganduri si inca pastrez zambetul de dimineata.
Marius imi pare rau ca ti-am stricat ziua. But being a crabby bitch is part of my charm. Cred ca "fabrica ta de zambete" nu avea produse si pentru mine. Sunt sigura ca te-am alungat de pe teritoriul meu pentru o perioada buna de timp.
Nu pot sa oblig lumea sa ma placa. Asta e sigur. Da nici nu am sa incerc sa fiu altcineva ca sa fiu acceptata sau tolerata sau sa se zica despre mine...:" da e o fata super de gasca.." Well ladies and gents..flash news..i really don't care what u think about me;;);;);;);;).
Normal ca am si o melodie a zilei. A nu fi luata ca atare.
Ma face sa zambesc si asta e de ajuns. So here it goes:




Rihanna ft.Ne-Yo - Hate That I Love You
Vezi mai multe video din Muzica »

0 comentarii: