daily post

Sunt incarcata de optimism. Cu toate ca nu au fost cele mai stralucite zile, zambesc.
Am sa ma trezesc intr-o zi si am sa realizez ca tot ce imi doresc este posibil. Nu sunt facuta sa tin capul in pamant. Nu sunt facuta sa ma intristez.
Sunt plina de frustrari si plina de mihaniri pentru ca sunt constienta cat de greu este sa-mi indeplinesc toate dorintele.Cu toate astea cateodata ma simt atat de libera si de impacata cu mine incat singurul regret pe care il am este acela ca nu le pot da si celor dragi din bucuria ce o simt si-mi incalzeste sufletul.
Am renuntat la o gramada de complexe in ultima vreme. Nu m-am mai gandit la ele atat de mult si poate de asta mi-am dat seama ca unele sunt absurde.
Am muncit in zadar saptamana asta la o baza de date in SPSS si de vreo 4 ori mi s-a inchis compul cand eram pe punctul sa finalizez. Normal ca atunci cand am terminat si eram in sfarsit multumita ca i-am dat de cap, s-a intamplat alta boacana care mi-a taiat tot cheful. M-am convins saptamana asta ca unii oamenii nu sunt prosti, ci foarte prosti si ca pot parea mielusei la inceput, insa la un moment dat vor claca si ne vor arata ca de fapt sunt lupi...ma rog.
Tot saptamana asta am inceput program sportiv si ma simt destul de bine. Desi marti si miercuri am suferit de febra musculara...azi m-am simtit perfect.
Daca ar fi sa ma gandesc la un moment frumos din saptamana asta, ar trebui sa ma gandesc la el si la modul in care de acum inainte mereu o sa leg numele filmelor " asasinul din bancock"[duck fu**er=))] si "Twilight" de imaginea de noi.
*
Honi, oare cand o sa prindem si noi un film bun la cinema?;))
*
Inca nu am terminat :"Intoarcerea din Rai", dar nu mai am mult.


Noapte buna.

0 comentarii: