Rain rain don't go to Spain:X

Hello world.


Azi ma simt mai bne. Am reusit sa-mi pun la punct compul, in sfarsit am reinstalat windowsul. Ma doare ca n-am pic de muzica ramasa.. de fapt am cateva melodii de la el dar astazi nu vreau sa le ascult.
E semn ca tre sa incep din nou sa-mi strang piesele preferate si sa le organizez mai eficient de data asta.
Mi-a placut dimineata cand a plouat. A fost ceva necesar pentru starea mea de spirit, un medicament fara prospect pe care mi l-am autoadministrat pana la refuz. Am iesit pe strada, totul era umed, slinos, dar atat de frumos, atat de curat. Nu am mai suportat umbrela. Am inchis-o si am stat in ploaie cateva minute bune respirand cat mai apasat aerul cald. M-a trezit o masina care m-a udat din cap pana in picioare, da nu am injurat soferul. Cred ca daca se oprea ma duceam la el, ii bateam in geam pana il lasa jos, si il pupam. Aveam nevoie de asa ceva[nu de pupic;)) ci de apa aia].


Am predat proiectul. L-am predat cu inima bucati pentru ca un simplu proiect a adus cu sine o revelatie dezamgitoare pe care nu mi-o puteam nici macar imagina-o. Dupa multe peripetii, nervi si frustrari inghitite in sec,am ajuns acasa mai suparata decat prevazusem. Eram cu moralul la pamant si vroiam doar sa ma trantesc in pat sa nu mai simt nimic. Mi-am pus castile la ureche si m-am potolit cu vocea solistului de la Placebo pe care o ador. Am adormit asa pana ce a sunat telefonul. Nu era cine ma asteptam si imi doream eu sa fie, insa era bine si asa.

Cel mai frumos moment a fost cand am gatit cu tata. M-a intrebat de ce nu ies, se astepta sa ies la jogging sau la "date" cum zice el...m-a si intrebat...i-am zis ca nu ies nicaieri si s-a bucurat. Mereu se bucura cand avem timp sa-l petrecem impreuna. M-a intrebat cum ma simt in ultima vreme. Mi-a parut rau sa-i zic ca ma simt singura, insa el nu a fost mirat. Cred ca stia dinainte ca asa ma simt. Astepta numai o confirmare din partea mea.Nu ma simt confortabil sa-i spun lui toate lucrurile astea.. stiu ca el vrea ce e cel mai bun pentru noi. Dar nu puteam sa-l mint. So i came clean towards him and he repaid me with a hug.

Nu stiu cum sa fiu. Nu stiu cum sa ma comport. Nu mai vreau sa ma ascund de mine asta e clar. Chit ca am sa par slaba si penibila. Ma gandesc ca e mai bine asa, decat sa activez bitch mode si sa-i indepartez pe toti cei care conteaza de langa mine.
Vreau sa scriu frumos, vreau sa vorbesc despre iubire, sa cred in iubire, sa ma consum in iubire si sa transpir prin fiecare por iubire.

Bea cafea din cana mea
Si spune-mi o barfa buna.
Vom rade impreuna
Iar tu te vei pierde
Privindu-ma.

Ma voi stramba ca un copil
Si nu vei sti daca sa ma saruti sau sa ma certi,
Ma vei lasa sa cad pe picioarele tale
Si-mi vei spune ca sunt nebuna.

intre secundele unui minut
Ne vom spune atat de multe
Insa nu vom lasa sa curga pe langa noi
Vreun cuvant.

Intre secundele unui alt minut
Ne vom lega inimile cu un snur
Care va strange asa de tare
Pana cand cele doua organe
Vor deveni unul
Sub aceiasi bataie timida.

Cand cafeaua se va fi terminat
Te voi certa ca ai baut-o pe toata
Iar tu iti vei rascumpara greseala
Printr-un sarut
Ce ma va face sa uit
Si sa iert
Si sa te iubesc.

0 comentarii: