Bim Bam ca inca se poate:-<

Haide sa ne spunem cuvinte lungi si sticloase
Pe care nu le credem
si pe care nu le-am spus niciodata
altcuiva.

Hai sa ne jucam
Pana intre noi nu va mai ramane tacerea
Pana cand ne vom trezi copii
Juliti in genunchi
Si cu dintii sparti.

Sa cadem pe plaja
Sa lasam soarele sa ne arda pielea,
Sa ne sufocam de caldura
Si sa nu ne fie de ajuns.

Ia-ma in brate, alearga-ma pe drumuri pietroase
Prinde-ma atunci cand cad
Pacaleste-ma ca ma vei iubi
Intotdeauna.

Vreau sa petrec cu tine zile
Sa lasam toate cele 140 de luni sa se oglindeasca in lac
In timp ce noi aruncam cu pietre
De plictiseala.


Rosteste-mi cele mai frumoase silabe
Cele care incep cu "t" si se termina in "c"
Lasa-ma sa fiu asa cum sunt
si graviteaza in jurul orbitei mele
Fara teama.

Vreau sa te iubesc atat de mult
Vreau sa fim relativi ca timpul
Si ca fumul ce se pierde in nori
Urcand suav din tigara ta
In cercuri mici si albe.

Nu imi pune piedici
Nu te impiedica
Mai avem un pic pana la destinatia
La care mi-e teama sa ajung de una singura.

0 comentarii: