Latenta






Implant Pentru Refuz - In Interior
Asculta mai multe audio Muzica »


Timpul curge. Instinsa pe pat imi simt genunchii grei. Pleoapele nu ma mai asculta, nu vor sa se ridice. Draperiile sunt trase. E intuneric.. e bine.
Aud de afara niste zgomote pe care le refuz. Nu e loc, nu mai e loc in mine de ele. Sunt obosita si nu vreau nimic. Vreau sa zac..un minut in plus lipsit de miscare ma anesteziaza pe dinauntru pana ce nu mai simt nimic.
Am sa stau asa pana ce ma va trezi un impuls de libertate si independenta alunecat si ratacit prin vene. Nu o sa dureze mult asceza ,imi spun lenesa sub plapuma.. va trebui sa ma ridic. Mai trag inca un minut peste mine.. inca un minut pana maine.
Nu vreau astazi sa simt decat sunetul asudat al respiratiei mele care se zbate sub caldura trupului ce fierbe. Nu imi voi asculta gandurile si nu le voi lasa sa ma domine. Astazi traiesc fara de ele ca un dezradacinat ce si-a abandonat de prea mult timp originile.
Si totul e asa de diferit. Imi trec mainile peste chip sa ma simt sa stiu ca sunt eu. Ma incarc de liniste, am nevoie de liniste. Imi indemn soptind inima sa nu se mai zbata. Ii aud bataile puternice si reprosurile inecate de manie dar o reprim, o determin sa bata in tempo-uri normale si lenese, pana cand va dobandi constanta.
Imi transced limitele incerte ale propriei constiinte si imi las principiile sa se ascunda in acelasi loc ingust al orgoliului meu care inca se mai lupta.
Stiu ca daca voi deschide ochii voi fi nevoita sa infrunt realitatea. Mai trag un pic de timp. Mi-e inca greu sa ma obisnuiesc cu obscurul camerei, cu aerul inchis care ma apasa si ma striveste sub greutatea propriului corp flamand...atat de flamand.
E sambata. Imi place sambata. E singura zi in care ma pot imagina oricum, oriunde.
E sambata si nu vreau decat sa zac.
Nu am sa citesc. Las literele sa ma cheme in alta zi. Astazi prezenta lor ma arde, simt fiecare silaba pe piele cum ma arde, ca si cum ar vrea sa-mi intre in trup, sa ma posede, sa ma lege pentru totdeauna. Astazi le las sa strige. Nu le aud.


Mai trag inca un minut peste mine.. inca un minut pana maine.

0 comentarii: