Leapsa!

Dap...intrucat am primit provocare de la sor'mea prin Klin si altii..astazi am sa merg in folderul nr 4 ,am sa aleg poza numarul 4 si am sa o comentez...
Din pacate la mne e un filmulets.Sau poate nu din pacate.
Filmuletsul e de cand eram tanara si nelinistita,de abia intrasem in clasa a 9a.Sunt niste vremuri de care imi amintesc cu placere, sunt prezenti in filmulets si cativa din prietenii mei si pe langa astea de fiecare data cand ma uit la inregistrare imi aduc aminte de parul meu cel lung si de cat de mult m-am maturizat de atunci.


Multumesc inca o data de provocare.M-a facut sa retraiesc niste clipe frumoase.
Si pentru ca nu vreau sa rup lantul dau mai departe indemnul de a intra in folderul numarul 4 cu poze , de a alege a 4a poza si de a comenta..dupa caz.
V-am pupat pe toti ca azi sunt generoasa!..
Astept confirmari pentru cei ce indraznesc sa accepte provocarea!

1 comentarii:

Idei.Fapte.Efecte. spunea...

foarte dragutz...;;)...frumos par:))... ani trec ai?:)))...