8->


*


mi-e un dor nebun de ploaie.Sa stau in mijlocul ei si sa simt fiecare picatura de apa care ma uda pana la os si imi lipeste hainele de piele.
vreau sa ploua cald si sa dansez,sa-mi arunc umbrela si sa nu-mi mai pese ca mi se intinde rimelul sau ca "faaaaataaaaaaaa hai repede din ploaie ca mi se strica parul"..vreau sa alerg si sa ma stropesc cu apa si sa rad si sa ajung acasa leoarca si sa vad expresia de "iar a comis-o" de pe fata lui tata care tipa la mine sa ma duc sa ma usuc ca iar am sa racesc...

am o stare groaznica.
ma doare capul foarte tare si nu vreau decat sa stau in pat sa vegetez.Dar refuz sa cad in chestia asta..vreau sa ma torturez si sa-mi aduc aminte de toate lucrurile de care imi este cu adevarat dor.E timpul sa iasa din fiecare por al meu, sa vada lumina sa simta gerul infidelele ganduri si sa ma elibereze in sfarsit de mine.

*



*

Vreau sa alerg mult pana cand nu mai pot respira @-)
Vreau sa cad pe iarba si sa ma joc cu tine :X:X:X:o:-)>:)
vreau sa mananc inghetata de caramel =p~
vreau sa merg cu bicicleta :o)
vreau sa ma descalt si sa merg in picioarele goale 8-}
vreau sa caaaaaaaaaaaaaaaaaant b-)
vreau sa te sarut ..sa te sarut ...sa te sarut... sa te sarut :X:X:*:*:*>:D<
vreau sa ma joc cu parul tau :D:D:D
vreau sa vad rasaritul de pe bac 8->
vreau sa ne batem cu apa si sa castig>:)
vreau sa jucam volei pe plaja..sa construim castele de nisip =:)
vreau sa fac o inimioara in nisipul ud :X:X:
vreau sa culeg scoici si sa dansez pe malul marii \:d/
vreau sa stam impreuna si sa vedem soarele cum cade 8->8->:X
vreau sa numar stele 8->8->
vreau sa adormim unul in bratele celuilalt :-<:-<>:D<>:D<>:D<:x:X:x:X

*

de ce iti mai este tie dor suflete...?
nu vezi ca nu e timpul sa graiesti..
e iarna.. ce sa-ti fac?
e frig ,dar trebuie sa taci
pana la primavara
dorurile tale vor fi anihilate..

de ce mai tipi tu suflete
si te subduci rutinei
cand poti sa taci si sa fierbi
peste temperaturile unui vulcan?


de ce ti-e teama suflete?
tu nu imbatranesti nicicand
hai sa ne intelegem macar acum
si promit ca la vara am sa te ascult
poate am sa incep azi
si poate o sa ne fie bine
inca un an..