sa fie vara

nu-i asa ca ai vrea sa fie vara...?
sa fie cald si mana ta sa transpire tinand-o strans pe a mea.
sa alergam de nebuni si sa ne rostogolim in iarba...sa ne stropim cu apa , iar noaptea sa ne prinda pe bloc , impartasindu-ne secrete.

as vrea sa fie vara
sa-mi descopar pielea
ca sa ma poti saruta mai bine.

as vrea sa fie vara sa putem numara stele sub cerul liber si sa vedem cum unele cad iar altele se aprind mai tare, ca intr-o explozie.Sa mergem la mare si sa gustam din apa amara, iar tu sa ma cureti de sare.Dimineata sa privim rasaritul iar eu sa-ti spun ca e cel mai frumos lucru pe care l-am vazut pana acum,iar tu sa-mi raspunzi naiv ca cel mai fumos lucru pentru tine sunt eu.
Sa ma imbrac in alge si sa-ti fiu sirena , si sa adormim impreuna...as vrea sa fie vara.


as vrea sa fie vara....

0 comentarii: