No such thin as civilians

In such a war there are no such things as civilians.

*

Sunt cuvinte pe care nu le-am spus.le-am oprit si le-am barat si m-am inchis si am gresit , am gresit am gresit.
Nimeni nu este de neclintit.
Razboiul pe care il port cu lumea il port cu mine, il port cu tine si la final cu forte mai salbatice ma faci sa capitulez.Si chiar daca te intorci si ma saruti inainte sa ridic steagul, in sinea ta stii ca amandoi ardem pe rugul aceleiasi furii .
Vreau sa ma domini aproape la fel de mult cum vreau sa te domin.
Si as renunta la tot , doar ca sa te astept cand te intorci de pe campul de lupta obosit, sa te sarut sa te incalzesc si sa te pregatesc pentru maine.Dar nu pot.Si nu am sa pot. ..sa astept.
Am sa ma fac soldat si am sa lupt langa tine.
Chiar daca e zgomot.
Chiar daca e ura.
Chiar daca totul in jurul nostru se prabuseste.
Cand o sa fim inconjurati de tacere , atunci vom putea plange pierderile.
Pana atunci ramanem de neclintit.
Cu noi, cu lumea.

*

0 comentarii: