Headache

M-am culcat aseara la 2.
M-am impotmolit in proiecte si iar proiecte si ma gandesc daca pentru toti e la fel.
Normal ca e si vina mea ca vreau sa iasa totul perfect.Macar la facultate.
Am atatea lucruri de facut si nu vreau sa ma gandesc ca nu am sa reusesc in tot ce imi propun,mai ales cand stiu cat muncesc pentru ele.
A trecut examenul la germana.
Sa vina logica.La asta mi-e cam teama ca ma cam pierd in scris.Mereu am stiut sa ma descurc cu cuvintele dar nu intotdeauna si cu logica lor.Cred ca asta e si farmecul la urma urmei..jocul.
Nu cred ca ar trebui sa ma plang , la urma urmei ma culcam tarziu si inainte si nu faceam mare lucru, dar sunt si alte frustrari care ma acapareaza si pe care nu le pot da naibii din cauza ca ma impotmolesc intr-un punct fix si refuz sa fac ceva sa ies din starea aia propice manifestarii atitudinii negative..bad karma bad karma la naiba;));)).
Ironia cea mai mare este ca nu vreau sa ma echilibrez pentru ca simt ca m-as plictisi foarte repede.
Sa curga cu treaba si sa treaca si sesiunea si sa ma vad acolo intre bursieri si pot sa ma bucur de vacanta..Pe urma am sa fac ce am facut si dupa Bac..adik am sa ma distrez "pentru ca merit":>:>:>...
Daca Tutea'isi umplea golul din suflet cu credinta, eu mi-l umplu cu fleacuri tip:metodologia cercetarii..sociologie generala...:-j[si bineinteles cu imaginea lui..sa fim romantici in puii mei]
Gata cu vorbaria.
La scoala cu my bad ass and my sometimes playboy mouth!




[ignore the headache babe..enjoy the chaos and SMILE]

0 comentarii: