Am inceput saptamana fenomenal.
O noapte nedormita si doua cafele de dimineata,aparatul de la facultate care mi-a mancat 1 leu si nu mi-a dat cea de-a treia cafea (semn cred dupa cum zicea si Daria ca tre sa o las mai moale..), profii care ba facem ba nu facem si pe langa astea starea emo din care nu pot sa ies.Si toate melodiile astea care parca imi fac in ciuda.
Imagini
Cuvinte
si frana.
Autoanihilare.
Consum.
Frustrare.
Zbucium.
Ciuda.
Tristete.
Indignare.
Orgoliu.
[de azi urasc usile care se deschid la fel de mult cum urasc piticii(no hard feelings lil'guys),intunericul si singuratatea]
de ce ma arunci
mie
cand am cele mai nesigure maini?
de ce ma lasi sa-mi port singura de grija
cand nu am cum.
de ce te astepti sa te fac fericit
cand eu nu stiu sa ma fac fericita
nici macar pe mine.?
punct

partea 2:

s-a inchis compul in mijlocul proiectului:):):):):):):):):):):):):):):):):):):)...
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah
sa vina maine!!!!!!!!

2 comentarii:

Dragos spunea...

stai sa vezi cum o sa fie marti

Daria spunea...

ma simt onorata ca am aparut intr-un post al tau :*>:d<