ziua de maine

sper sa trec cu bine peste ziua de maine. Ca de obicei ma simt nepregatita. Poate ca nu e chiar cel mai potrivit moment pentru o asemenea incercare insa cum decizia a fost deja luata nu mai am de ales.. vreau afara, vreau aer, peretii casei ma sufoca. Nu am stare, am un gol cat china in stomac si imi simt genunchii moi. Au fost zilele cele mai oribile din ultimile 2 saptamani si abia astept sa treaca.. 

ma dezlipesc cu greu de placebo si de mazzy star, de cafeaua calda si decate ceva dulce. zilele astea sunt zilele alea tipice de toamna in care incepi sa-ti aduci aminte de toate lucrurile care nu merg cum trebuie in viata ta, in care iei decizii radicale si in care lasi la o parte visele de vara. Pentru mine toamna e anotimpul maturizarii, singurul anotimp care nu-mi permite sa fiu copil 24/24, singurul anotimp care ma epuizeaza de orice sursa de visare si entuziasm.

Ma intorc la ale mele infidels, urati-mi succes pentru maine...

0 comentarii: