Las sa mi se scurga pe la ureche

Sunetele moi

Al clipelor ce parca uita sa treaca.

E o ecuatie simpla

Cea care-mi face mecanismul sa functioneze

La parametrii normali.

E o ecuatie atat de simpla

Dar nimeni,

Nici macar eu,

Nu reuseste sa o rezolve.

Las sa mi se scurga pe sub tample

Gandurile cele mai vicioase

Care ma leaga trupeste de tot ce nu-mi apartine

Si care ma fac sa ma cufund

In aspre si nedorite insomnii.

Chipul meu,

Pierdut printre suvite rebele,

Incearca sa nu-si cufunde obrajii prea adanc

In pernele colorate

Ce uneori miros a tine.

E inca devreme,

Si nu vreau sa ma trezesc sa-mi amintesc

Ce repede am lasat sa treaca peste mine

Clipele de abandon impartasite in doi.

Lasa-ma realitate

Sa ma mai pierd un pic

In teorii despre noi

Cu variabile necunoscute

Pe care sunt dornica sa le cunosc.

N-am sa fac abuz,

Promit sa beau doar o cafea

Cat sorb din clipele ce nu-mi apartin

Dar pe care le simt alunecand subtil

Pe langa tample..

Pe langa urechi..

0 comentarii: