Inca o saptamana...

Dupa cum se vede saptamana asta am fost indecisa.

Am tot schimbat aspectul blogului tot cautand ceva, un template care sa nu para nici prea copilaros nici prea formal. Cred ca pentru moment am gasit ceva care mi se pare adecvat.

A fost o saptamana surprinzatoare. Mi-a placut sa primesc telefoane, sa ies cu fetele si cu Traian, sa ma plimb cu bicicleta si sa ies tarziu in noapte sa-mi cumpar ciocolata.

Ma simt ca un copil, am unele emotii privind anul asta studentesc care incepe. Am niste planuri mari care sper sa reusesc sa le duc la bun sfarsit dar care inseamna in mod automat ca m-am hotarat sa ma fac mare.. 

Am mai scris cate un rand doua pe la roman, dar sunt nemmultumita intotdeauna de ceea ce iese. Ma pregatesc pentru un concurs, am pus cap la cap un eseu dar ma simt desueta ca jocurile alea de societate de pe vremea lui Pazvante. Cred ca firea mea are modurile ei secrete de a-mi transmite ca am nevoie de o schimbare, de ceva nou. Pe de alta parte, Cristina narcisista isi repeta intr-una "Esti un geniu" de fiecare data cand isi citeste "operele"[da.. vorbesc despre mine la persoana a 3a].

Mi-e dor de fetele mele si abia astept sa ne petrecem diminetile impreuna chinuindu-ne sa nu adormim la cursuri. Am terminat de citit cartea si nu cred ca o sa ma apuc prea curand de citit alta. Poate intr-adevar ar trebui sa iau o pauza de la indeletnicirea asta si sa imi ocup timpul altfel.

Am zis ca m-am plimbat cu bicicleta da tre sa detaliez.. A fost super, norocul meu ca Andrei era in drum si s-a gandit si la mne. Stiind cat imi place sa pedalez m-a sunat si mi-a spus ca daca vreau sa-mi fac oleaca de cap poate sa treaca. Zis si facut. Desi nu l-am lasat pe Armstrong sa iasa din mine, am facut cateva ture cu bicicleta care avea saua mult prea inalta in fata blocului. Mi-a parut oleaca rau ca nu m-am dus in parc;)) e mult mai amuzant cand ai obstacole vii:)) de depasit. A fost more than fun in orice caz. M-am simtit din nou copilul ala teribil cu genunchii juliti.

Cam atat infidels, astept feedback pe noul look.

Noapte buna si Love..

[Song of the day: Citizen Cope- Holdin'On..]

0 comentarii: