17 again


*

Nu stiu dc dar de cand ma stiu, toate lucrurile importante din viata mea s-au intamplat intr-o zi de 17... Nu sunt superstitioasa sau altcv dar e o dharma aici pe care nu sunt inca destul de energica incat sa incerc sa o descifrez. O las sa fie si atat.

Ador cand ma trezesc si miros a parfum. La fel a fost si astazi. Am adormit pe la vreo 1 jum, mai devreme ca niciodata dupa o discutie lunga si frumoasa la telefon. Cred ca e de la atat cascat, sau poate mi-ai transmis si mie metoda respiratului incet.. incet.. pana cand adormi. 

Daca e vreo cineva curios sa stie la cat m-am trezit, am sa fiu sincera si am sa zic ca m-am trezit la 14:00. E scuzabil avand in vedere ca ieri n-am apucat sa dorm decat 2 ore amarate si trase de par, dupa o lunga noapte nedormita... Reusisem sa deschid dimineata pe la 10:00 ochii datorita unui vecin "harnic" care dadea gauri cu bormasina sau batea niste nuci in perete.. n-am idee. Stiu doar ca am adormit iara si am visat de vreo 2 ori. Asta nu am sa o povestesc. O pastrez pentru mine.Prima senzatie pe care am avut-o cand mi-au venit suvitsele de par peste ochi a fost cea a parfumului meu care persista de 2 zile si a mirosului de fum care inca nu s-a despartit de podoaba mea capilara.

Marusia e plecata, patul e plin cu perne si  jucarii de plus iar eu nu am mai baut cafea de 2 zile jumate. Ce progres e asta?.. nu va bucurati  prea devreme ca nu o sa treaca ziua fara a hot of hot coffee. Mi-ar placea sa ies sa ma plimb cu bicicleta sau cu rolele, insa cum nu am niciuna nicialta raman acasa si scriu, citesc si ascult muzica. Incerc sa ma relaxez si sa ma bucur de ce a mai ramas din vacanta, uneori sa schitez niste planuri timide care oricum simt ca nu o sa se adevereasca. Aseara mi-ar fi placut sa adorm langa cineva care sa ma tina in brate pentru ca detest sa dorm singura. Norocul meu ca m-ai tinut de vorba si am adormit ca altfel.. cred ca eram 2 saptamani morocanoasa. Cateodata ma ingrozesc la gandul ca timpul trece si ca eventual va trebui sa plec si sa traiesc pe cont propriu. Nu cred ca sunt pregatita sa fac asta de una singura. As avea nevoie de cineva care sa fie acolo, cineva care sa fie acasa cand ma intorc dupa o zi teribila la servici, sa ma tina in brate sau macar sa imi pregateasca apa pentru o baie fierbinte.. Cea mai ingrozitoare situatie pentru un om este singuratatea. Si zic situatie si nu lucru sau fapt pentru ca singuratatea nu se intampla sau apare asa materializata concret.. e o consecinta a faptelor noastre. Nu stiu insa daca am sa reusesc vreodata sa combat situatia asta. Pentru ca imi este greu sa ma exprim in asa fel incat sa fiu inteleasa, chiar daca aparent ma descurc destul de bine. Am sa zic si eu, fara sa par usoara, ca ma exprim mai bne cu trupul decat prin cuvinte. Dar pentru asta e intotdeauna nevoie de 2.. iar momentan, indiferent de care ar fi sentimentele , sunt doar una si singura..

Si azi e 17.. si incep sa regret faptul ca am o memorie pe termen lung atat de buna... Am sa incerc sa imi reprim [ de fiecare data cand zic sau scriu cuvantul asta ma gandesc la o masina de aia presata de o chestie imensa pana cand ajunge de dimensiunile unei cutii de bere] toate flashback-urile si am sa ma ascund prindre perne si jucarii de plus. Poate adorm inainte de 4 si cand ma trezesc e deja 18.

Am si o melodie pentru voi ;;) my infidels.

Enjoy and love...


[HOT] Schiller feat. Colbie Caillat - You


..i still feel you...

0 comentarii: