memoires

*


"-nu te pacali singura!" mi-a spus.
nu am crezut atunci nimic.Vroiam sa pun cuvintele ei pe baza experientelor prin care trecuse.Si era normal sa ma pregateasca pentru ce e mai rau.Nu intelegeam modul in care incerca sa-mi construiasca o alta lume.Nu puteam sa vad perversul din tot pentru ca ramasese in mine o farama de inocenta pe care ea o pierduse prea devreme si prea usor.
Nu stiam daca era de vina atitudinea mea pe care o contestase de atatea ori , pentru faptul ca nu puteam sa o cred.Cu o anumita autoritate incerca sa deseneze in mine un gol care sa ma faca sa ma simt poate la fel de confuza pe cat se simtea ea..si a reusit.Insa nu am invinuit-o niciodata.Eram in neghiobia mea prea mandra.As fi preferat sa zic de mii de ori ca sunt unde sunt datorita faptelor mele si nu a efectului ei.
Iarna a cazut total peste noi.
Era o rupere pe care nu puteam sa o inteleg.Ma puneam in locul ei si incercam sa-i gasesc scuze pentru tot.Trageam sa descopar in ea semne de afectiune pe care mi se parea natural sa le aiba si ma loveam de un zid de goliciune , egoism , indiferenta.Vroiam sa arunc vina pe oricine in afara de ea insa la un moment dat am obosit sa-mi mai acopar ochii.
A fost momentul in care ea a plecat din viata noastra.
Fara un cuvant in plus mi-am dat seama ca a avut oarecum dreptate .
Singurul ei moment de luciditate si adevar a fost involuntar.
Insa a surprins cine era ea si cine era lumea.
Ma apasa cumplit furia in momentul in care realizez cat de usor a putut sa renunte la noi.M-a facut sa inteleg ca nu ii ofeream motivatia puternica sa se schimbe.M-a facut sa vad ca sunt unele lucruri in fata carora ramai fara raspuns , lucruri care te ranesc oricat ai fugi de ele , si care odata intrate in sufletul tau nu vor face altceva decat sa te ajute sa te autodistrugi.
M-am pacalit singura ,insa vidul pe care l-a lasat in mine l-am umplut cu indiferenta.
Si nu mai port cu sine nimic pentru acea fiinta in afara urmelor care ma leaga pentru totdeauna de ea.
Nu imi este dor.
Si nici nu stiu cum as putea.

*

0 comentarii: