in doi

acopera-mi fiecare centimentru de piele
acopera-ma cu caldura ta pana ma sufoc
si ma lupt sa ma scot pe mine din mine
prin fiecare por
.
sa respiri peste pielea mea cu iubire,
sa-mi fii briza de primavara
iar eu sa ma incolacesc ca un sarpe,
ca o ispita,
in mintea ta..
.
si am sa-mi las parul sa cada peste umerii goi
iar tu ai sa privesti neputincios
cum umbrele noastre
devin una.
.
intr-un moment de misticism neexplicat
vom fi acelasi intreg perfect
din care s-a nascut lumea.
.
vom fi doi demiurgi
care se pierd in haos
ca intr-un dans de o pasiune
incomensurabila.
.
vom fi timp,
vom fi ape,
ne vom reinventa pana in cea de-a saptea viata
cautandu-ne mereu sub albele asternuturi.
.
te voi saruta pana ce din buze
iti va curge sange
si am sa ma epuizez descoperindu-te
de fiecare data sub cele mai tandre
expresii.
.
acopera-mi fiecare centimetru de piele
acopera-ma cu caldura ta pana ce ma sufoc
si ma lupt sa ma scot pe mine din mine
prin fiecare por.

0 comentarii: