Vineri seara..


Nu ma asteptam ca ziua de azi sa mearga atat de bine dupa ce dimineata am avut.Dar iata ca acum ma trezesc in fata tastaturii zambind.Nu stiu de ce sau cum...sau poate ca stiu dar inca nu mi-am dat seama.E ciudat cum se pot schimba lucrurile intr-o fractiune de secunda.
Chiar daca mi-ar fi placut sa ies la o tura in masinute,descopar poate aceiasi placere intr-o cana calda de cafea si un pahar cu cola(cineva ar zice ca e prea tarziu pentru amandoua..dar cu totii avem viciile noastre care ne confirma statutul de muritor)..
Am sa incerc sa profit de starea asta a mea si sa-mi incep proiectul la sociologia culturii.Ii aud si-i visez de vreo saptamana pe Nietzsche si pe Freud cum ma indeamna sa ma apuc de treaba..cred ca azi o sa doarma si ei fericiti;))...
Daca ma razgandesc si nu mai fac nimic legat de scoala azi...nu se supara nimeni...ca doar atat Nietzsche cat si Freud au dormit destul pana acum;)).

0 comentarii: