Eu si tu





trantiti lenes pe pat,ascultam la nesfarsit aceiasi melodie.mana ta se joaca in parul meu iar eu parca nu ma mai satur sa te privesc.si vorbele se astern intre noi ca niste frunze care cad usor in bataia vantului si ne mangaie buzele care se inchid suav intr-un mic sarut.

pernele moi sub noi capata forma trupurilor noastre care se rostogolesc unul peste altul si apoi pe rand fiecare in paturile pufoase.
e cald aici la noi.cu naturalete iti asezi mana pe marginea patului iar eu imi sprijin capul de ea.nu m-am simtit nicicand mai confortabil.
vorbim despre maine,despre azi iar tu te ridici usor si incepi sa-mi canti.te opresc cu un sarut care ma face sa nu vreau sa ma mai opresc dar mai repede decat credeam ma trezesc si eu cantand...
ma ridic din pat si dansez copilareste iar tu razi...caldura din ochii tai si modul in care obrajii se pierd in gropite ma fac sa cred ca am ajuns acasa.
obosita ma asez din nou langa tine.
fiecare clipa e o noua provocare...
fiecare minut creaza dependenta...

[fiecare cuvant asternut ma ajuta sa am rabdare sa astept pana cand ai sa fii real si pana cand voi putea sa-ti dansez si sa-ti cant...pana atunci nu ma opreste nimeni sa visez]

0 comentarii: