Intro


M-am intrebat intr-o zi ce ma face pe mine fericita.
Dupa cateva ore de gandit am realizat ca nu sunt o persoana foarte greu de multumit,in ciuda aparentelor.Nu este nevoie de vreun act supra-omenesc ca sa ma faci sa zambesc.
Nu multi sunt cei ce reusesc sa treaca de zidul din jurul meu si sa vada cine sunt cu adevarat.Da! sunt rea,sunt sarcastica,sunt orgolioasa..incapatanata si altele.Imi place sa fiu ironica si cateodata n-am cele mai bune glume in program.
Sunt capricioasa pentru ca imi cunosc foarte bine standardele.Dar pe de alta parte un om care se respecta este normal sa nu se preteze la orice...iar eu ma respect,vreau ce e mai bun pentru mine,si nu astept sa-mi vina pe o tava ci dimpotriva sunt gata sa lupt si sa muncesc ca sa-l obtin.
In ultima vreme...cam toata lumea a incercat sa-si dea cu parerea la intrebarea"Cine este Cza?"
Am auzit multe opinii..unele m-au facut sa zambesc si sa ma bucur ca n-am iq-ul sub nivelul marii iar altele m-au ranit profund.Dar vreau sa cred ca nu am aratat ca sunt lovita in ego-ul meu cel mare pentru ca intr-un final"orice sut in fund e un pas inainte".
Lasand la o parte studiul lor de caz in ceea ma priveste am incercat sa scriu pe o foaie cine sunt si ce ma face sa fiu asa cum sunt,ce ma multumeste,ce ma face sa zambesc... iata rezultatele:
cine sunt:
-cristina-elena p,sau Cza...studenta in anul 1 sociologie..
-sora ,fiica,nepoata..bla bla bla
-amica pentru muuulti..prietena pentru cativa
si cam atat
lucrurile care ma fac sa zambesc:
-zambetul unui copil care incearca sa ma imite cand ii arat limba pe strada;
-catelusii;
-oamenii prosti;
-discutiile lungi cu marusia;
si altele..
Fiecare om este un univers individual.Asa sunt si eu.Nu sunt decat "o alta" care incearca sa-si gaseasca drumul si sa-si traiasca viata dupa propriile reguli.Imi place mult sa scriu pentru ca e singura cale prin care ma pot deschide cu adevarat.Sunt multe lucruri care ma intristeaza ,insa trec cu usurinta peste ele pentru ca in final,vreau sa cred ca lucrurile bune sunt cele din care iti poti invata caracterul.Sunt o fire complexa,ciudata as spune..insa daca ai rabdare poti vedea ca in lumea mea lucrurile sunt mai simple decat par..

0 comentarii: