Vendredi, 31/12/2010

Curpins pentru 2010:

  • Erasmus
  • Amour
  • Voyage, Voyage, Voyage
  • Dor de casa
  • Dor de casa
  • Voyage, Voyage, Voyage...
  • Acasa
  • Mare
  • First real Job Experience
  • First Paycheck
  • Constanta
  • Emotii
  • Zapada
  • Constanta
  • Tristete.


Cam asa ar suna, pe scurt, anul care maine trece. Am avut parte cam de tot ce mi-am dorit si nimic de pe lista de "things to do" nu a ramas nebifat. Si totusi, desi am reusit tot ce mi-am propus, anul asta de sarbatori am fost pretty much in the dumps. Am tot incercat sa pun totul pe seama absentei Marusiei, si a prietenelor mele, insa nu stiu daca ar fi o explicatie suficienta. Necesara da, suficienta nu.

In ciuda maretiei cu care se impune lista de sus trebuie sa recunosc ca ar mai fi mers strecurate cateva lucruri pe acolo care m-au facut sa ma simt implinita.

Tot ce pot sa-mi doresc "la rascruce de ani"(urasc expresia asta si nu stiu de ce), este ca 2011 sa fie si mai frumos si mai plin de impliniri . Ma gandeam azi in timp ce mancam la toate femeile care devin peste noapte celebre si-si abandoneaza studiile. Mi-a fost greu sa-mi imaginez ca daca peste noapte as castiga la loterie mi-as abandona scoala. Cred ca asta a fost singurul meu motor de evolutie, singurul "lucru" care m-a impins intotdeauna sa ma depasesc. Nu de curand a trebuit sa'mi vizualizez parcursul profesional. Am fost nevoita sa fiu pusa fata in fata cu asteptarile pe care le am fata de mine, pe termen lung si pe termen scurt. Mi-am propus ca urmatorii doi ani sa mi-i petrec tot in mediul academic. Nu imi imaginez cum ar fi sa nu urmez un Master, si dupa Master probabil imi voi dori un doctorat. Multi poate nu ma inteleg si nu mi-e greu sa-mi imaginez lucrul asta din moment ce pana si eu ma intreb daca voi mai rezista presiunii pe care mi-am tot impus-o in ultima vreme. Ironic e ca inca nu simt ca exploatez la maximum tot potentialul pe care il am. E un neajuns care ma face sa fiu mereu nemultumita, vesnic in cautare de alt proiect, de alta limita pe care sa o sfidez.

In 2011 imi doresc sa renunt la coca-cola (exceptand perioada de sesiune cand Cola face parte din my personal toolkit), vreau sa mananc mai multe legume, sa fac mai mult sport, sa ma rog mai mult, sa incep sa cred mai mult, sa citesc si sa calatoresc mai mult, sa imi creez un program de somn rezonabil si sa incep sa fiu mai putin caustica. Imi doresc pentru 2011 sa spun mai des persoanelor din jurul meu cat de mult conteaza pentru mine, si inainte de toate sa le arat intreaga mea recunostinta. Imi doresc bineinteles sanatate pentru familia mea, prietenii mei si pentru mine, imi doresc sa devin mai inteleapta, sa ma distrez mai mult, sa experimentez si sa rad mai cu pofta decat in 201o.

Vreau ca in 2011 sa am curajul sa spun tot ce simt exact atunci cand simt. Vreau sa nu-mi mai fie teama sa iau ce mi se cuvine, si as vrea sa gasesc o modalitate sa ma asigur ca n-am sa pierd nicio lupta pe tot parcursul anului. Desi horoscopul e un pic ingrijorator, vreau sa ies din karma asta si sa imi creez propria zodie...

Anul asta o sa fie anul Cza infidels! I promiss >:)!


0 comentarii: