Recent updates


Ellie White (ex Dj Project) - Nu te mai vreau (Original Radio Edit Prod by Play Win) www Muzica ws

*


Good news: Am promovat examenuuuul Delf B2. Sunt oficial posesoarea atestatului...ceea ce inseamna ca poate pana la sf. anului voi revedea Marea Neagra. Just like i've always dreamt.. Seaside in winter time:X.

Bad news: In 3 zile e iar 16 decembrie..I'm still getting old.

Nu stiu cum am sa reusesc sa ma organizez zilele astea. Simt o greutate mare pe umerii mei care nu ma lasa sa avansez. Daca rezultatul asta si emotiile aferente erau scuza pe care o foloseam pentru a-mi masca franarea, acum nu mai am in spatele caror cortine sa ma ascund. I just have to face reality si sa ma pun frumusel pe treaba, ca un student sarguincios. De maine incep rutinele cu "to do list" si sper sa nu ma abat deloc de la acestea. Trebuie sa imi cizelez toate discursurile pe care le folosesc impotriva-mi propriei constiinte, sa-mi reprioritizez viata si sa las la o parte toate lucrurile care ma trag in jos. 

Sper ca varsta de 21 o sa-mi aduca mai multa intelepciune si tarie de caracter. Fara indoiala, varsta de 20 a fost una minunata care deja imi pare ca a trecut mult prea repede. Sper ca noua varsta sa-mi aduca sanse si mai marete de auto-perfectionare si sa reusesc sa'i incurajez pe cei din jur sa faca intocmai cu propria lor persoana. Simt din ce in ce mai mult presiunea unei vieti independente si oricat de nerabdatoare as fi, pe atat de teama imi este. Nu stiu daca ceea ce simt acum e entuziasm sau frica, stres post-examen sau usurare. 

Singurele adevaruri in care cred sunt cele pe care nu le-am formulat singura, cele ce au fost formulate fara voia mea, de voci pe care candva le iubeam dar care azi mi-au amintit ca trecutul a trecut...


0 comentarii: