Mhmmm

Love is a cold blooded bitch..no doubt about it.

Cateodata cred ca viata ar fi mult mai putin complicata fara dependenta asta a noastra nejustificata de caldura umana, de atasament, de apartenenta. Corzile care ne leaga de cate cineva sunt atat de perverse incat daca azi unesc doua inimi, maine se pot infasura in jurul uneia din ele facand-o sa moara putin cate putin sub taria cu care cealalta se tine inca in viata.

Niciodata nu m-am simtit pe deplin convinsa de sentimentul asta. Acum cu atat mai mult. Eliminand din memoria mea subiectiva episoadele de family drama, am incercat sa-mi organizez gandirea in asa fel incat sa nu lase la o parte capitolul asta, dar nici sa se piarda definitiv in el.

Si totusi cand poti sa spui, indragostit sau nu fiind, ca o persoana a incetat sa-ti mai apartina, sa mai fie legata emotional de tine? Oare sa fie momentul in care simti ca tot ceea ce gasea in tine poate reinventa intr-o alta persoana cu atat de multa usurinta? Poate atunci cand cuvintele pe care ti le rosteste ti se pare ca le-ai mai auzit de undeva, si deci nu reusesc sa te surprinda, sau poate atunci cand orice ar fi simti ca acolo, aici, nu mai e locul tau.

Nu stiu. Poate ca ar trebui reinventate toate definitiile din cartea asta, poate ar trebui sa incetam sa mai cerem de la cei de langa noi atat de multe, poate ar trebui sa invatam sa iubim cu ochii deschisi si sa analizam totul ca si cum ne-am pregati sa sarim cu coarda elastica: orice s-ar intampla, niciodata nu esti in totala siguranta, iar sentimentul se intensifica si se stinge mai repede decat ne-am asteptat.

Tot ce stiu in momentul asta e ca mi-e foarte dor de mare. Atat.

[Imi cer scuze pentru calitatea si sunetul filmuletelor dar convertorul a cam stricat  Hd-ul original:))]



0 comentarii: