In Ajun de Craciun

Pentru ca inca o data este Craciun, am spus sa ies din "anonimatul" recent si sa va urez voua, tuturor celor ce imi sunt aproape, si tuturor celor care inca ma mai citesc din cand in cand: Craciun Fericit!
Prietenelor mele care sunt departe de casa, Marusiei mele iubite, vreau sa le spun ca imi este dor de ele si ca nu trebuie sa se intristeze ca suntem la mii de kilometrii distanta pentru ca eu ma gandesc mereu la ele..in plus cu ocazia absentei voastre temporare, vom avea alibiul perfect pentru a ne face crita cand veniti acasa, de a schimba cadouri si de a ne bucura, nu la o cana de vin fiert ci la un cocktail rece si delicios, poate chiar pe o plaja.
Si nu in ultimul rand, pentru ca anul asta nu am brad de Craciun, m-am gandit sa inviorez putin atmosfera si sa improvizez, asa cum stiu eu mai bine:
Va pup si va urez inca o data Craciun Fericit si un Ajun plin de cadouri!





0 comentarii: