Pentru inca 7 minute inca mai am exact 21 de ani

Pentru inca 7 minute inca mai am exact 21 de ani. Nu stiu exact cat de bine se citesc toti anii astia pe chipul meu, insa eu simt fiecare an in parte cum si-a lasat amprenta si amintirile in fiecare por al pielii mele.

Astazi mi-am primit cadourile. Surprize frumoase care m-au facut sa ma simt apreciata. Surprize care m-au facut sa ma conving inca o data ca starile cele mai intense nu au nevoie de catalizatori puternici.

Pentru inca 5 minute am sa-mi las zambetul sa dainuiasca pe chip, si-am sa-mi urez singura "La multi ani!" asa cum trebuia sa o fac de dimineata cand m-am privit in oglinda. Sunt mandra de mine si am speranta ca voi deveni cineva si mai bun. Sunt multumita ca imi mentin perspectivele la aceleasi standarde inalte si ca inca mai am curajul sa spun exact ceea ce simt. Ma cunosc poate mai bine ca oricand, si ma descopar mai sincera si mai greu de inselat ca niciodata. Port cu cei 21 de ani si in curand 1 zi, ranile pe care varsta de 20 mi le-a lasat scrise cu litere mari pe trup. Daca pana acum n-am ocupat decat un mic loc intr-o alta inima, de acum inainte voi incerca sa cuceresc in totalitate, sa domin si sa revendic ce e al meu. Acum cand am trecut cu o zi de varsta de 21 de ani stiu sigur ca nimic nu ma poate opri sa obtin absolut tot ce doresc.

La multi ani mie si va multumesc ca ma iubiti asa cum sunt.

0 comentarii: