recent thoughts





Ultimele 2 zile au fost o nebunie totala. De vineri am ramas singura in apartament pentru ca Mustafa e in Paris iar Cagla a plecat cu Natalie si cu Bilgenur in Zaragoza la shopping. Vineri a fost oribil, abia daca am putut dormi. Casa e mare si destul de rece asa ca nu m-am simtit foarte confortabil de una singura.. Sambata cand m-am trezit am ramas surprinsa.. Primisem un mesaj de la Jorge in care imi zicea ca au petrecere hippie si ca sunt invitata incepand cu ora 6. Pentru ca mi’a fost teama ca n-am sa nimenresc de una singura adresa am plecat de acasa cu jumatate de ora mai devreme. Spre surprinderea mea drumul m-a dus de unul singur pana acolo, si am ajuns chiar mai devreme cu un sfert de ora decat trebuie. M-am scuzat si m-am pus sa-l ajut pe Marianne sa decoreze peretii cu mesaje hippie gen: “sexo, drogas and rockandroll”. Vicky si Jorge pregateau pe la bucatarie asa ca mi-am facut de cap cu foile colorate si cu foarfecele.. cred ca Marianne s-a suparat ca i-am zis ca literele lui sunt urate.. m-a iertat.
Cand au sosit invitatii eram déjà in spiritual petrecerii… am dansat, am baut, am ras, am jucat carti, am mancat din tortul Lorennei si ne-am distrat de minune. Pe la 4 dimineata am plecat in cluburile din Teruel. Impreuna cu Marianne am tranzitat vreo 4 cluburi insa niciunul nu m-a atras in mod deosebit.. ingramadeala, fum de tigara, decoruri burlesque.. nimic special. Am mai stat cam pana la 5 intr-un club unde erau toti, apoi am plecat acasa cu un sentiment placut gandindu-ma la cat de norocoasa sunt.
Astazi cand m-am trezit m-am dus acasa la ei sa imi iau rucsacul (nu puteam sa ma duc cu rucsacul in club asa ca Vicky mi-a imprumutat o geanta de a ei pe care a trebuit sa o returnez)si sa duc din poze.. toata lumea era mahmura. Toata lumea era obosita. Am ras uitandu-ne toti 4 la poze, am mancat din desertul si torul ramas de la petrecere iar Marianne mi-a facut cea mai buna cafea eva’… Dupa ce am terminat de vazut poze Marianne s-a oferit sa ma plimbe prin Teruel.. impreuna am fost in parc, ne-am dat in leagan si nous nous avons bien compris. Am ras pe burta vorbind in franceza si spaniola si am impartit impresii legate de casa si de cei dragi… si uite asa a trecut si valentines day..




[love you zizu.. miss my girls:X]

0 comentarii: