Fetili meli







Nu cred ca exista ceva mai frumos pe lumea asta decat prietenia.
In momente ca astea imi dau seama cat de norocoasa sunt ca mi-am gasit prietenele fara de care nu imi pot imagina viitorul. Indiferent de cati kilometrii o sa ne desparta stiu sigur ca nimeni nu va poate inlocui. Va iubesc asa nebune si complexe pe cat sunteti si nu cred ca m-as putea satura vreodata sa pierd timpul alaturi de voi. Sunt recunoscatoare ca sunt o parte din viata voastra si numai amintindu-mi de tot ce am trait impreuna realizez ca cel ce a spus ca prietenia adevarata nu exista a fost fie un om foarte singur, fie un om foarte rau.
Abia astept sa treaca anii sa devenim femei pe picioarele noastre, sa va invit la cafea si sa va rog sa-mi fiti domnisoare de onoare sau sa-mi botezati copii. As face cred 4 copii numai de dragul vostru daca as stii ca vreti sa le fiti nase (desi imi ies din planul de 3).
Ma bucur ca va am fetelor si ca sunteti atat de diferite una fata de cealalta.
Ma bucur ca aveti rabdare cu mine si ca ma cunoasteti atat de bine.
Ma bucur pentru tot ce impartim si sper ca ceea ce ne uneste acum sa nu se schimbe niciodata. Eu una stiu ca am sa incerc sa nu ma schimb si sa fiu mereu alaturi de voi indiferent de toate orgoliile sau obstacolele care poate ne vor sta in cale.

Va iubesc si sa nu cumva sa credeti ca ati scapat de mine >:)!

1 comentarii:

christine spunea...

czule, ai grija de tine si nici nu stiu ce sa ti zic. te astepam la fel de zambareata :D :* >:D< si have fun!!