Spain sais hy


pentru toti ce se intrebau ce mai fac, ei bine raspunsul e bine. Mi-am revenit ca prin miracol si nu stiu daca e medicamentul de la farmacie sau bitterul lui tata. Inclin spre bitterul lui tata.. Deja am intrat cum se spune "in paine" cu scoala. Imi este un pic teama ca nu stapanesc spaniola atat de bine insa e un lucru ok ca pot sa aleg sa-mi dau examenele oral.. in spaniola(desi limba pe care am venit este engleza :-l)..

Urasc mancarea lor si condimentele lor si tot... bine painea e buna ca e moale:D... si apa plata e ieftina.. adik 1 euro 5 litrii e destul de avantajos.. in rest totul e inselator pentru ca toata chestia asta cu 1 euro, 0.5 euro, 10 eurocenti si asa mai departe poate fi foarte tricky... cand mergi sa cumperi cv sa mananci ti se pare ca 5 euro nu e chiar atat de mult, dar de fapt la un buget de student ca al meu... 5 euro at a regular basics e un pic cam ... LUX:))..

In fine.. Sunt bine... acum imi iau niste carti si ma pun pe treaba, ca nu se mai poate..

Pana ne-om mai auzi infidels.. love.


Inca nu am net dar ma rog.. speranta moare ultima.


[Love you zizu.. miss u girls:X]

0 comentarii: