Sunday and american pancakes


Leona Lewis - Run - New Official Video

Duminica in familie, sau cel putin asa ar cam trebui sa fie. Duminica mea a inceput destul de bine. O bataie la table, o ora chinuiala la clatitele americane[care au iesit =P~ si plictiseala toatala cu un 3in 1 in fata calculatorului. E deprimanta vremea asta asa frumoasa care ma scoate practic afara din casa.. dar cum nu pot iesi de una singura, ma resemnez sa stau sa mai citesc cate ceva.

Diseara in sfarsit o sa ajunga Maru acasa. Am sa pot dormi si eu bine. Aseara am facut maraton de filme si am vazut cam 4. Mi-a placut foarte mult Just Married, am ras pe burta, Angels and Demons nu s-a ridicat la nivelul asteptarilor mele iar Anger Management a fost un pic cam tipic.. ce-i drept e si un pic mai vechi.

Am mai gasit de altfel, si o melodie foarte faina de care m-am cam indragostit, si nu e cea de sus ci asta.

Nici nu prea stiu cum o sa decurga saptamana asta avand in vedere vacanta de o saptamana datorata gripei, dar sper ca totul sa mearga conform planului. Intre timp ma delectez cu cafea si cu Zeitgeist.

V-am pupat!

0 comentarii: