Prietenii sunt acei oameni rari care te întreabă ce mai faci şi apoi aşteaptă să audă răspunsul


Maine o sa fie o zi speciala. Pentru ca e 7 si e numarul meu norocos, pentru ca e noiembrie si pentru ca maine tataia si Cami implinesc anii.

Postarea asta nu o sa fie despre bunicul meu ci despre ea. N-am sa uit niciodata haina galbena pe care o purta in prima zi de facultate. Nu am stiut atunci ce sa cred despre ea, insa sub nicio forma nu-mi trecea macar prin minte ca urma sa ne apropiem atat de mult.

Mi-a placut ca te priveste in ochi atunci cand iti vorbeste. E ca si cum ti-ar spune, pe un ton cald, ca este in regula sa-ti deschizi inima si sa te lasi vulnerabil, pentru ca ea nu te va judeca si nici nu te va rani vreodata. Zilele pe care le-am petrecut in practica au dus la formarea unei mici fratii care ne-a apropiat si ne-a facut sa tinem una la cealalta ca doua surori. De fapt ca 4 surori..

Am impartit impreuna patul, dusul, sfanta cafea de dimineata. Am facut abdomene impreuna, am gatit impreuna, am strabatut strazile Babadagului si ale Macinului, vara in caldura cea mare.. impreuna.

M-a vazut plangand asa cum nu m-a mai vazut decat Marusia pana acum. M-a sprijinit si mi-a spus ca totul va fi ok, si am crezut-o. Este stabila si puternica si ne invata sa traim sanatos :D. Are un zambet contagios si e mereu pusa pe nebunii. Imi place ca ii pot povesti orice fara sa-mi fie teama ca in mintea ei o sa-si schimbe parerea despre mine. Ma accepta asa cum sunt si stiu sigur ca in clipele grele care vor urma imi va fi, neconditionat, aproape. Mi-ar placea ca legaturile pe care le-am creat sa dainuie o vesnicie. Sa ne chemam peste 5,8,20 de ani la cafea si sa radem cu aceiasi pofta, sa povestim cu acelasi entuziasm, si sa ramanem la fel de unite.

Mai avem de trait cu siguranta multe lucruri frumoase impreuna, insa simt ca trebuie sa multumesc pentru toate clipele care au trecut si pe care le-am impartit impreuna. Poate ca ar fi trebuit sa scriu ceva mai frumos insa simt ca prietenia adevarata nu se poate explica prin cuvinte. E sentimentul ca nu esti singur, e certitudinea ca exista cineva care sa te faca sa razi in hohote chiar si cand ai ochii umflati de la plans, e parerea sincera pe care o vei primi atunci cand nemai incapand intr-o rochie intrebi : " M-am ingrasat?".

Sa-mi traiesti dearest si sa ramai toata viata exact asa cum esti acum: frumoasa, zambareata, puternica si ambitioasa.

I love iu !

 

0 comentarii: