song of my day

"I'm losing you, I'm losing you
Trust me on this one
I've got a bad feeling,
Trust me on this one
You're gonna throw it all away
With no hesitation.."

*

Cred ca am facut o manie pentru imogen heap ca de 2 zile nu ma pot desprinde de melodiile lor. Cred ca e din cauza ca se potrivesc de minune cu modul in care ma simt. Am avut cel mai placut weekend in a long time si asta a fost frumos. Acum ma relaxez dupa o noapte nedormita, dar minunata, in care am retrait un pic din sentimentele si confortul de altadata. Imi este dor de fetele mele pe care abia astept sa le vad maine (si de maine intr-o luna.. paaartyyyy...inca nu incep numaratoarea inversa, am sa incerc sa profit de luna pana cand am sa schimb prefixu') si sa le povestesc din aventurile dilematicei Cza.  Am sa las sa treaca duminica cu un ceai verde cu lamaie si vanile si am sa incerc sa-mi eliberez mintea de toate grijile. Desi afara nu e o vreme prea placuta, parca cei patru pereti ai camerei mele n-au parut niciodata mai calzi si intelegatori. 

Cam atat pe ziua de azi infidels...
*
Enjoy and love..

0 comentarii: