takes time to love


Vreau sa te iubesc
Si nu vreau sa ma respingi.
Am sa-ti arat cat de mult
Mi-ai lipsit
Si cat de mult
Te-am asteptat.

Stiu ca ti-e teama,
Poate sunt lucruri pe care le-ai mai auzit.
O sa fim tacuti si o sa asteptam
Momentele potrivite
Pentru cuvintele potrivite
De care amandoi
Suntem atat de insetati.

Vreau cand te sarut sa-ti inchizi ochii.
Sa-mi tii cu palmele tale amandoua capul
Si sa respiri incet
Ca si cum respiri pentru prima data
Traiesti pentru prima data
Iubesti pentru prima data.

Te voi strange intre bratele mele
Te voi imbratisa cu tot corpul
Fara sa-ti spun
Ai sa stii
Ca am nevoie de tine,
Iar tu vei ramane tacut
In acel minut.

Am sa-ti dau tot ce am
Nu ca pe o recompensa
Ci mai degraba ca ceva
Ce ti-a apartinut dintotdeauna..
Stiu ca ai sa mi te incredintezi cu totul
Chiar daca la inceput
Ne va fi
Poate prea greu.

Vreau sa facem pasi marunti
Sa ne descoperim pe sine
Unul ca o completare a celuilalt.

Nu am sa strang cercuri in jurul tau,
Vei putea pleca oricand.
Dar totusi sper ca vei mai sta o noapte
Ma vei mai imbratisa o noapte,
Ma vei mai saruta o noapte,
Ca la inceput.

Poate sa cada peste noi timpul,
Cu iernile lui geroase,
Si verile calduroase,
Poate sa ne desparta o lume,
Si tot ma simt de parca nimeni
Nu ar putea sa te ia de langa mine.

0 comentarii: