Home Sweet Home

Mi-a fost dor, mi-a fost atat de dor de casa, de hainele mele curate, de patul meu, de tata,de Marusia, de tine, de domnul peste si de desenele mele de pe peretele din fata biroului.

In ultimele 8 zile am trait niste chestii super interesante, si am strans amintiri pentru o viata. Dush pe intuneric 2 cate doua :eu si fetele in caminul din Babadag , noptile lungi petrecute cu Daria si acompaniate de glosolalia lui Vio, exercitiile fizice cu Cami si strazile pe care le-am strabatut impreuna, mancarea instant si cetatea Enisala, 3in1-ul de dimineata care niciodata nu a fost mai bun si telefonul tau, pe care il asteptam cu nerabdare, ca pe o singura ramasita a vietii de acasa care imi era atat de necesara pentru a ma mentine binedispusa.
Moscheea din Babadag si imamul atat de misterios, comunitatile turce, si cele turce rrome, micile noastre distractii si filmul ala prost pe care l-am vazut ingramadite una-intr-alta, pupicul de dimineata al Dariei si discutiile noastre tsaganesti.

Nu am crezut niciodata ca voi invata atat de multe in asa putine zile si ca ma voi apropia atat de mult de voi, insa acum va simt lipsa, stau in fata calculatorului si ma gandesc ca ieri pe vremea asta stateam in camera din Macin, asteptand-o pe profa sa noteze in baza de date chestionarele, Cami probabil statea de vorba pe hol cu Tudi sau ii facea masaj Dariei iar eu cu Vio ne gandeam la "minunatul" meniu citind din jurnalul unei prostituate de lux si comentand ca doua sceptice ce suntem.

Astept cu nerabdare pozele sa va mai arat si voi cate una cate alta. Nu cred ca as putea sa realizez un top al tuturor emotiilor si sentimentelor recente insa cred ca pe primul loc ar fi confortul si caldura pe care o simteam langa ciocoflenderele mele pe care le-am corupt oleaca cu atitudinea mea. De fapt, cred ca am luat toate cate putin din atitudinea celeilalte, nici nu ne-a fost foarte greu avand in vedere ca suntem asemanatoare. O sa-mi lipseasca , o sa-mi lipseasca noptile cu voi in care stateam si comentam viata lui Belle de Nuit si a fetisurilor, in care imitam si radeam de stim noi cine. Deja simt ca va cunosc in totalitate, sunt gesturi si obiceiuri de ale voastre pe care mi le-am imprimat in subconstient si pe care stiu ca e mai mult decat probabil ca la aceasta ora sa le faceti.

Nu stiu cat de frumos ar fi fost fara voi.

Am incercat sa fiu modesta aici si nu am pomenit nimic de mine;));));)).. sper sa ne vedem si la mare , sa ne mai facem oleaca de cap.

Ca tot veni vorba de mare..de abia astept sa fac baie in mare si sa simt ca sunt libera. Vreau sa ma duc si la Liberty anul asta si sper sa gasesc totusi un grup mai mare in care sa ne integram avand in vedere ca plecam doar doua de aici din Galati. Asa ca daca mai e cineva ce-mi citeste din intamplare blogul si care pleaca la mare, mai exact in Costinesti, de pe 14 pe 21 sau oricand in perioada asta va rog anuntati-ma ;;);;).

Noapte buna infidels. Si de voi mi-a fost dor.

2 comentarii:

Unknown spunea...

Belle de nuit ca Belle de nuit...sa vezi tu meniuri la Belle de Jour. :)

Bine ati revenit, domnisoara! Si noua ne-a fost dor de dumneavoastra. ;)

Cand eram mica ..mancam nisip spunea...

:">Bine V-am regasit. Scrie ea ceva p'acolo si de Belle de Jour, chiar am sa caut in seara asta blogul ei sa vad cam ce se intampla si pe acolo. Picanteriile astea ma fascineaza.