Prima zi de Paste

o zi de duminica
stau sub ciresul imens si ma joc cu iarba.
Din cand in cand ma ridic si te privesc colorand un zambet in coltul buzei.Aud stand intinsa pe iarba sunetul pumnilor tai lovind sacul greu de box.As putea sa stau sa te privesc ore in sir cum te eliberezi de furie. Ti-a fost dor, stiu..
Imi las capul sa se aseze usor pe trunchiul de copac si ciresul isi scutura din cand in cand florile albe, adunate in manunchiuri bogate si grase, pe obrajii mei incalziti de soare.
Ma simt libera, i've found my green fields.
Din cand in cand imi trec mana prin firele inalte de iarba. Pleoapele imi aluneca greu dar nu dorm , cum as putea? Vreau sa stau cat mai mult asa, sa ma impac bine cu mine, soarele sa-mi mangaie chipul, parul sa-mi fluture in vant...sa aud un pic de muzica din departare si sa uit ca peste cateva ore ma voi trezi din vis..
Astazi am aflat, intr-o singura clipa, ca peisajele pe care mi le-am imaginat exista, si se ascund de cele mai multe ori, in cele mai neasteptate locuri. Ca refugii din calea furtunii, ele se arata numai celor care isi deschid larg ochii, care au petrecut locurile acelea dinainte chiar de a le cunoaste concret, de-a le calca cu picioarele pamantul atat de sfant.
Am sa visez
Am sa cred in imaginatia mea,
Si am sa am rabdare
Pentru ca stiu ca uneori soarta e mai puternica decat noi,
Si ne arata, franturi din ce ne asteapta, franturi pe care nu le reperam ca atare, ci ca vise proiectate de subconstient, care ne asteapta atat timp cat avem perseverenta de a crede in ele, oricat de imposibil si de greu ni s-ar parea la un moment dat..

*
E cald si e frumos si astazi e cea mai frumoasa zi din primavara.

0 comentarii: