poveste



-As putea scrie oricand o poveste despre noi doi, despre modul bizar in care alunitele de pe burta ta formeaza acel triunghi ce se ascunde cand te ridici.Mereu am fost fascinat de asta, si de modul in care in fiecare clipa descopar portiuni din pielea ta pe care nu le stiam.As putea sa scriu despre zambetul tau care la prima vedere e un zambet banal dar care ascunde ceva mai mult decat orice alta incordare de muschi.Esti frumoasa cand stai cu capul pe mana mea si te prefaci ca ti-e somn...de fapt tu nu dormi niciodata.
-Si eu as putea sa scriu o poveste despre noi, sunt sigura ca ar fi mai reusita decat a ta! spuse ea incercand sa-l tachineze.
-Da??!.. ma indoiesc.
[cei doi zambesc]
-Eu as scrie despre modul in care ma enerveaza cand esti sarcastic si despre felul in care ma privesti.As putea sa scriu despre buzele tale , as descrie cum isi schimba forma cand zambesti..Nu cred ca as putea insa sa scriu despre tot ce simt cand ma tii in brate.Nici sa vorbesc despre asta nu stiu cum sa o fac..d'apai sa scriu.E ca si cum in jurul meu s-ar fi facut deodata liniste..e confortabil si calduros..Am vrut odata sa scriu dar m-am razgandit.
-De ce te-ai razgandit?
-Asa...pentru ca nimic din ce as fi scris atunci nu mi-ar mai fi convenit acum.Cred ca azi as fi gasit cuvintele mai potrivite sau poate ca nu ar mai fi fost nevoie de cuvinte.
-Dar niciodata nu a fost...
-Ai dreptate... de asta nici eu nici tu nu am scris pana acum vreo poveste.
-Cred ca nici macar nu as fi avut rabdarea sa citesc pana la sfarsit ce ai scris.
-Ai fi avut...ai fi vrut sa citesti asa cum si eu as fi vrut sa citesti...mai spune-mi..spune-mi un pic din povestea ta..cum m-ai fi descris..?
-Nimic mai mult decat ceea ce esti.Nu te-as face o zana, nici macar o printesa sau alte prostii de astea.Te-as fi descris asa cum esti fara sa te flatez si sa te fac sa nu te regasesti intre randurile mele.Esti nebuna si vorbesti mult..asta ar fi fost ideea mea.
[ea il ciupeste]
-Mai bine saruta-ma.Joaca-te in parul meu si fa-ma sa ma simt ca acasa. Cuvintele ma obosesc azi si tare as vrea o ecranizare a povestii in loc de o cronica a ei.
-Dar nu am terminat..
-Nici nu trebuie si nici nu vreau...haaaai tine-ma in brate.Promit sa tac si sa iau notite.
-Notite despre ce?
-Despre tot.Despre mainile tale reci si despre setea cu care tragi din tigara aia ca si cum ar fi ultima.
-Pai cred ca e ultima...s-a terminat pachetul, s-a terminat si timpul..e tarziu.
-Stiu ca e.
-Si acum...ce propui?
-Propun sa taci si sa ma saruti.Poate adormim impreuna si nu ai sa mai simti nevoia de o alta tigara.Ti-am spus vreodata cat de mult tanjesc uneori dupa unele din cuvintele tale?Imi place sa te simt uneori vulnerabil in bratele mele de parca ai fi pierdut si eu sunt sigurul refugiu..
-Da..?Poate am sa le spun...sau poate...
-Am spus ca tac.
-Ai spus.
-Tac..tu tine-ma in brate.Vreau sa cada noaptea peste noi asa.
-Daca mai vorbesti mult ai sa pierzi si noaptea.Incearca sa dormi.Promit sa nu adorm inaintea ta.Am sa stau treaz si am sa vad cum adormi in timp ce am sa te tin in brate...
-Povestea noastra ..oare are final fericit...?
-Nu stiu...dar cred ca merita sa stam sa vedem ...
-Pana cand..?
-Pana la capat..

0 comentarii: