same old

Aprinde lumina ca simt ca ceva din mine s-a stins.Ma uit chioraste la mana din care inca mai curge sange si cand se opreste strang pumnul pentru a mai sangera un pic. Un alt episod de latenta emotionala in care nu simt nimic, nu vreau nimic, nu ma intereseaza nimic. M-am plans atat de mult ca sunt prea om incat acum cand simt viermele indiferentei cum isi scobeste loc in mine stau si-i admir indarjirea cu care sapa, fara sila si fara sa-mi indes pumnul, sa-mi ajung la inima si sa-l extirp inainte de a ma mutila.
Sunt incoerenta stiu, cuvintele le-am scris cu un pix in interiorul palmei stangi,la munca si s-au sters cu apa cu care am spalat scuipatul din scrumiere. Inca un moment in care imi vine sa tip de furie ca nu fumez. Daca as avea o tigara acum, si-ai fi si tu langa mine, ca in seara aia cand am impartit aceiasi bordura si aceiasi tigara (pe care ai savurat-o pana la ultimul fum ca si cum ti-ai fi inchis toate pacatele in tutunul ala ieftin), as simti cum fiecare demon imi paraseste plamanul si ma lasa ca dupa spovedanie sau ca dupa o noapte salbatica de ...
Uita-te si tu si razi la snobismul omului ce nu-si asuma vulgaritatea propriilor ganduri. Nu am curajul sa fiu vulgara si totusi ma las prada vulgaritatii cand plec capul, cand tac desi ar trebui sa tip, cand indur in loc sa lovesc si sa ma impun.
Am vorbit si am scris si in mine s-a mai stins cu fiecare cuvant un pic din lumina ce-o purtam. Eu nu am sateliti sa ma lumineze si nici Soare in jurul caruia sa gravitez si de la care sa fur caldura. Sunt un cub, de fapt o cutie in care indes in fiecare zi frustrari si pe care o carpesc cu scotch transparent cand ii mai crapa cate un colt. Nu arunc nimic, transform totul, ma inchid, ma abandonez si nu renunt sa mai adaug cate o bucata de scotch cand se mai rupe ceva din mine. Am greutatea unui cub de plumb dar daca ma deschizi sunt goala . Sunt aer condensat gata sa primeasca orice, dar plin de alte materii pe care numai eu le simt si le port si de care nimeni nu ma poate scuti.
Sunt nebuna.
Mi-e somn si mi-e ciuda ca nu stiu ce e dorul.
Sunt o cutie.

0 comentarii: