Paradoxul cel mai mare e ca omu' cand e obosit nu poate sa doarma: omul plictisit se culca si adoarme imediat, dupa citit uneori te ia somnul, dupa masa iar, numai dupa 2 zile de munca nu stii ce ceaiuri sa mai bei si ce draperii sa mai tragi ca sa ai si tu parte de 3 ore amarate de somn. Nu stiu daca tampenia asta e universala da la mine functioneaza.Iar daca reusesc sa dorm,cand ma trezesc incep sa-mi blestem zilele ca n-am chef si energie de nimic.Imi zic: mai rau am facut c-am dormit.
Ca acum de exemplu: Sambata am muncit de dimineata de la 8 pana duminica dimineata la 8(a fost nunta: urasc nuntile). Duminica am muncit. Azi muncesc iar. Maine sunt "libera". Ar fi trebuit sa sar instantaneu in pat da nu mi-e somn. As dormi da parca am si altele de facut. Daca m-ai suna si mi-ai zice sa mai iesim la o cafea ca aia de dimineata as iesi. Ca-mi place sa stam, chiar daca nu zicem nimic din ce-ar trebui sa zicem. Sau eu nu zic. Scriu mai bine decat vorbesc. Am vrut sa-ti scriu o scrisoare da stiu ca te-as fi plictisit. N-am mai scris. Am vrut sa fac multe si m-am razgandit. Da daca m-ai suna acum tot as iesi inainte sa ma gandesc.Imi place sa fac lucruri fara sa gandesc. Ma simt libera asa.
Da pana la urma am sa dorm. 2ore ca dupa ma duc la servici. Da mai intai imi spal camasile. Toate 3.
Inainte imi placea sa nu dorm. Eram impacata. Acum as vrea sa dorm o zi intreaga sau mai mult. Vreau sa uit de toate maniile, de toate grijile, de confuzia generala din capul meu, de frica de a-mi asuma responsabilitati si bla. Daca m-ar intreba acum cnv: La ce te gandesti? nici n-as stii de unde sa incep. Mi-e dor sa citesc o carte buna. De cand am inceput munca am inceput si vreo 4 carti. Pe 2 le-am terminat, celelalte..asteapta.Da'mi place sa citesc: pentru ca ma abandonez, pentru ca in loc sa-mi vad inaintea ochilor 24/7 propria viata, imi imaginez cadrele narate acolo. Citind fug, citind ma ascund, citind ma relaxez si imi inhib pana si cele mai intense pofte(da de poftele alea e vorba).Noaptea cand n-am somn cel mai ciuda mi-e ca nu am lumina sa citesc. Si totusi nu am citit mult pentru ca imi dau seama ca sunt 1 miliard si poate mai multe lucruri pe care nu le stiu . Si lucrul asta ma frustreaza. Sa nu stiu.



1 comentarii:

Unknown spunea...

Buna ziua, dorim sa va facem o propunere comerciala! Daca sunteti interesat trimiteti un e-mail la office@falvorotarybids.ro