Free of duty

In sfarsit mi-am incheiat "stagiatura". De maine nu va mai trebui sa ma trezesc devreme sau sa-mi spal de cu seara camasa, sa-mi pregatesc cheia si sortul, sa ma gandesc cu ce cercei as putea asorta emblema rosie de pe camasa de lucru. Sunt mandra de mine ca nu am renuntat nicio clipa la responsabilitatea pe care mi-am asumat-0, desi uneori recunosc ca mi-a fost extrrem de greu.

Sunt multumita ca am cunoscut oameni noi, ca m-am apropiat cu teama si rabdare de fiecare in parte si ca poate la momentul oportun i-am ajutat sa-si duca la bun sfarsit propriile sarcini.

Din orice experienta inveti cate ceva daca iti doresti cu adevarat. In ciuda oboselii pe care o resimt in fiecare particula a corpului meu sunt fericita ca experienta primului job nu a fost un esec si ca am invatat intre timp sa fiu mai organizata si mai calma.

Timpul a trecut mai repede decat ma asteptam. Am ramas singura si cu spatii mari in suflete. Unul e lasat de ea. Insa stiu ca ii este bine asa ca nu ma doare. Vreau doar sa stiu ca unde este zambeste si are parte de the time of her life. Pentru ca merita.

Te iubesc!Fo' eva'

1 comentarii:

Marusia spunea...

:X:X luv u too fo' eva' and eva' :X:X