Gata vacantaaaa!!!

Ce inseamna sa calatoresti o saptamana in sudul Spaniei cu 3 baieti?.. pai inseamna sa fii aruncata in Marea Mediterana cu hainele pe tine, inseamna sa razi pe burta noaptea in casa veche a bunicii lui Jorge, sa mananci creveti si bocadillos la Oceanul Atlantic, sa ingheti un pic de frig la botellonurile din Granada, sa escaladezi Sierra Nevada si sa te bati cu zapada pentru ca dupa 3 ore sa inoti iar in Mediterana, sa ajungi la granita cu Marea Britanie si sa razi din nou pe burta pentru ca Mustafa nu poate intra pe teritoriu englez, sa descoperi strazile din Gibraltar si sa te amesteci printre englezii care fac shopping in Morrison, sa dormi o noapte in cort si sa faci gratar la lumina de lanterna, sa faci accident cu masina si sa iti petreci apoi noaptea intr-un hotel de lux cu un dus de vis si vedere la Marea Mediterana, sa vezi Africa la o distanta de doar 15 kilometrii, sa te ametesti cu Jack Daniels si vin alb si sa te intorci acasa cu o alta masina care aduce a un mic camion..

Vacanta asta a fost una din cele mai frumoase vacante. Nu credeam ca in doar 10 zile poti sa vezi atatea lucruri uimitoare: Africa, Sierra Nevada, Cadiz, Guadix, palmierii din Elche, Laroles, Granada, Guadix, Oceanul Atlantic(plaja din Tarifa), El Ejido, Gibraltar (Marea Britanie), Cabo de Gata.. intreaga Andalucia..

Ma simt de parca mi-as fi incarcat bateriile chiar daca nu prea am reusit sa ma odihnesc. A fost o experienta placuta sa ma trezesc in fiecare dimineata stiind ca urmeaza sa vad lucruri noi. Desi ne-am cam speriat la accidentul de masina,odata ajunsi la hotel, ne-am bucurat de o noapte buna de somn care a compensat noaptea petrecuta in cort in Jimena de la Frontera. 

Am facut cam 1500 de poze ca sa imi aduc aminte toata viata de acum inainte, si astept cu entuziasm clipele care urmeaza sa vina.


Va pup si va iubesc!

Mi-e dor de voi:X


[o parte din poze sunt pe facebook asa ca enjoy:X]

0 comentarii: