Hello world. 

Trebuie sa recunosc ca de data asta chiar ca am lasat toate grijile intr-un bagajel mic si mi-am facut de cap. Cand am ajuns la petrecere eram sigura ca o sa fie un succes. Marien manca salata stingherit pe un scaun, si Vicky prepara tortilla in bucatarie. Jorge ca de obicei era cel mai pregatit. Dupa ce i-am salutat pe toti, m-am instalat comod in fotoliul in care stau de obicei la taclale cu el. I-am furat ochelarii lui Gaga si am intrat repede in spiritul de petrecere cu un pahar de rom cu cola. Am dansat toata noaptea, am facut poze, am ras cu Javi, am reusit minunata si nemaiauzita performanta de a-l convinge pe Halkan sa danseze cu mine (fapt pentru care am castigat respectul tuturor din camera:))), iar dupa ce Vicky si-a desfacut cadourile si a suflat in lumanari, am plecat toti spre Bretonne unde am continuat petrecerea.

Pe la 5 nu-mi mai simteam picioarele asa ca i-am zis lui Marien sa mergem acasa. Toti eram terminati. Cand am ajuns la apartament ziceai ca a fost o armata de oameni acolo. L-am luat frumusel pe Marien si ne-am pus sa strangem tot. In putin timp a venit Javi cu Vicky in carca. Dupa ce a trantit-o pe pat si a bagat-o la somn, ne-am adunat toti in bucatarie, am mai pregatit o pizza si am privit impreuna cum rasare soarele. A doua zi a fost descanso. Ne-am linistit si am recuperat orele de somn.

Eu mi-am inceput saptamana binisor. Mergea totul brici pana cand azi dimineata am aflat ca pe 20 am examen la drept administrativ. Nu mai am de ce sa zic ca profa e o inghititoare de copii careia nu-i pasa ca am doar o luna de spaniola si ca nu's rocket scientist sa invat constitutia spaniola si articolele de drept juridic pana atunci, asa ca 2 zile inainte de marea finala:)) (din care sper sa nu ies K.O), am sa mananc numa drept si ... drept.

Azi mai am un curs si inchei. Doar de la 8 la 10 noaptea, daaaar cum imi pastrez toata energia pentru saptamana sfanta, am decis ca inca nu e cazul sa ma demoralizez. Joi plecam in Andalucia pentru o saptamana. Vineri mi-a zis jorge ca o sa facem un gratarel la casa de pe malul marii, un foc de tabara si o sa ne simtim oleaca hippie cu melodii cantate la chitara. Nu stiu inca daca baietii s-au hotarat sa trecem si pe partea cealalta sa innotam in ocean, insa e 100% ca o sa innotam in Mediterana. Indiferent de cat de rece e apa. (Acum e unul din momentele Mastercard in care imi smulg parul din cap ca n-am avut inspiratia sa imi iau costumul de baie de acasa. Because i'm dumb i'll have to buy one..). 

Slava Domnului ca mi-a bagat zizu niste bani pe card. Asa nu am sa imi intru in plan. Am descoperit ca am dobandit aptitudinea de a-mi tine un balant echilibrat de cheltuieli si sunt mandra de mine. Sury ai lav iu>:D<>:D<>

Mi-e dor de ciocoflenderele mele, (ma gandesc la voi in fiecare zi) si de iubita meaaaaaaaaaaaaaaa mica >:D<>:D<>


Pe curand infidels.

Love 


1 comentarii:

marceL spunea...

de mine nu ti e dor ? :-s