La multi ani!



Astazi este o zi speciala. Astazi este iar ziua ta.

Este foarte greu sa ma impac cu ideea ca timpul pentru noi zboara atat de repede si ne condamna la maturizare. Astazi 23 si ieri, trageai de sfoara micul camion in care ma asezasem mandra si lenesa, in asa fel incat sa se miste si sa ma amuze, sa ma bucure.

Indiferent de toate clipele care au fost, am vegheat una asupra celeilalte si nu ne'am lasat invinse. Am ras, am plans, am izbucnit de furie, ne'am bucurat, am injurat si am pierdut nopti fiind inainte de toate, cele mai bune prietene.

Sunt binecuvantata ca existi si pentru asta incerc sa exist, in cea mai buna forma a mea, pentru tine.


Te iubesc si iti doresc sa ai o zi de nastere cat mai frumoasa.

La multi ani!

1 comentarii:

Marusia spunea...

Mi-a placut sa te plimb cu bascultanta prin casa..si-o sa-mi placa la nebunie sa imbatranim frumos cu copii, nepoti si ochelari pe nas, impletind si bucurandu-ne ca existam una pentru cealalta!

Te iubesc mult :*