Becoming a better me



Primele zile ale anului mi'au adus clipe de o luciditate mai mult decat neasteptata. Am reusit fara sa stau pe ganduri sa'mi intorc viata pe dos si sa planific o calatorie, si nu-mi pare rau. Inca de la inceputul anului mi'am dat seama ca este timpul sa las la o parte trecutul si sa imi continui viata mergand pe directii pe care le cunosteam dar le lasam in umbra sau pe directii noi.

Aproape ca nici nu stiu de unde sa incep micul meu rezumat. Poate cu noaptea marelui revelion sau cu ultimul weekend.. Poate ca ar trebui, asa cum sa cuvine, sa vorbesc despre "evenimentul"cu o mai mare incarcatura emotionala pentru mine: am plecat la munte.

Da. 3 zile de Brasov in care am vizitat aproape tot ce imi propusesem si in care am avut parte poate de mai multa grija si afectiune decat meritam, data fiind reputatia mea de Cruella. Desi drumul a fost extrem de lung si de obositor, cred ca e una din experientele pe care le-as repeta fara niciun regret pentru ca fiecare minut a meritat. M-am simtit ca acasa si poate de aceea cand am plecat din gara am simtit ca o bucatica din mine ramane acolo. Am fost trezita cu cafea calda dis de dimineata si am mancat cea mai buna pizza de pe anul asta fara sa ma gandesc la calorii, am ras si am inotat, am ramas cu gura cascata in fata peisajelor montane si mi'am lasat cel putin pentru o zi garda jos in fata afectiunii si caldurii. Am facut multe poze si am lasat toate grijile acasa. Aproape ca am pierdut trenul si la dus si la intors, iar in Gara la Brasov am fost intampinata de o mana lipita incognito de fesa mea stanga. Nu stiu daca as putea sa exprim acum modul in care simt ca aceasta mica excursie m'a schimbat, insa sunt sigura ca de acum inainte voi incerca sa'mi ascult mai mult inima desi uneori imi dicteaza lucruri nebunesti.

Cert este ca m'am incarcat de energie si voie buna si sunt aproape sigura ca ultimul weekend a fost exact ce imi lipsea, ingredientul perfect pentru a incepe cu dreptul un an dificil si o sesiune surprinzatoare:)).

Iar tie .. bineinteles : "Multumesc" si sper ca data viitoare (God knows when that will be) n'ai sa te mai abtii atat. >:)


Amy Winehouse - Will you still love me tomorrow


1 comentarii:

Unknown spunea...

Nu pot sa cred ca nu ai spus nimic de Paradis...