...

...
ca o ceata se lasa peste noi distanta,
care cuprinde in centrii ei nervosi
unitati de masura pe care nici eu nici tu
nu le putem strabate cu piciorul.
Uite, ma astern intre asternuturi,
ca o pana care cade din cer
rupta din aripa soimului,
pe care-l urmareai mai devreme
cu privirea.
In alt colt de lume,
atat de aproape de mine coexisti,
ca si cum in pieptul tau ar bate 2 inimi,
in acelasi tempou,
sub aceiasi intensitate,
coexisti si respiri prin fiecare por iubire,
iar eu nu incetez sa te rog,
sa ma prind de bratul tau si sa te rog:
ramai langa mine.
spune-mi,
vreau sa aud cum se desprind de pe buzele tale,
acele cuvinte nedemne de un alt eu si tu,
acele cuvinte
ce rasuna in urechile tale
ca sunetul unei corzi de chitara
de care nu te poti elibera,
ca sunetul pantecelor noastre amandoua
unindu-se si desprizandu-se sub aceiasi miscare,
sub aceiasi suflare,
sub aceiasi forta.
in noaptea asta esti langa mine,
si te strang in palmele mele amandoua
in timp ce le duc la cap,
ca un prunc imi duc mainile sub cap
langa barbie si astept sa ma ia somnul,
sa-mi inchid ochii si sa-ti dau viata.
Uite,
simt cum bratele tale
incep sa ma aduca tot mai aproape de tine,
atat de aproape incat simt cum devenim timp,
cum devenim distanta,
cum devenim acelasi intreg primordial
din care ne-am rupt intr-un spasm prea violent
si prea zdruncinat
si prea deodata.
Acum,
cand totul devine incoerent si difuz,
Sfidam inconstient materia
Si fara sa stii,
Si fara sa vrei,
Si fara sa iti imaginezi
Simt cum
in noaptea asta esti langa mine..


1 comentarii:

Marusia spunea...

:X:X:X i love it :*:*