Concurs propus de Shiz

Ce trebuie sa faci?

1. Scrie pe blogul tau un articol cu raspunsu la intrebarea “Ce ai face daca ai sti cand e sfarstiul lumii ?”

Intro:  


De cand ma stiu am fost o persoana care a trait conform regulilor. Am ascultat in limitele decentei de parinti, mi-a placut competitia dar am fost fair-play, am injurat si mi-am cerut scuze. Toate regulile astea nu mi-au facut, asa cum trebuia viata mai simpla. Ba dimpotriva uneori mi-au adus frustrari care n-au facut altceva decat sa-mi manance energia. Eram ok resemnandu-ma asa zi de zi, pana in momentul in care am descoperit-o pe EA. Pentru prima oara, m-am simtit libera. Si partea cea mai buna a fost ca a doua zi  nu m-a durut nici capul.

Daca maine as afla ca e ultima zi sau ca sfarsitul lumii e "aici si acum", n-as alege sa-mi petrec ultimele clipe inchisa in cusca grea a constiintei si a regulilor..da nici n-as face ca tipu' din videoclip pentru ca sexul consuma. Si de ce sa ma consum pana in ultimul minut, cand pot sa ma incarc cu stare de bine? Daca maine as afla ca "this is it" as vrea sa stiu ca am fost libera si eliberata de propriile ganduri. Si asta nu oricum, ci cam asa:


"Afara: Panica generala, femei outta control in strada, un tigan care alearga cu un televizor cu ecran plat sub brat.

Inauntru: Marusia, eu si tata, MARIA, canapeaua din sufragerie, mult fum. Nu ne pasa de nimic, tata povesteste a1000a oara cum l-a doborat pe unu de 1000 de kilograme folosindu-se doar de o paine. Imi pare cu 30 de ani mai tanar. Mai trage un fum din tigara si parca a mai intinerit un an. Daca am avea termopane n-am mai auzi nici haosul de afara. Da daca mai trece un minut deja tata vorbeste cu Bob Marley iar noi doua ne gandim ca de afara se aude multimea care ne asteapta sa urcam pe scena. Picioarele mele deja imi par de guma. Capul mi-e greu, abia'l tin pe umeri. Radem. Am uitat de clipele grele, am uitat ca iarna asta iar am ratat ajutorul pentru caldura de la intretinere, sau ca banca ne-a tras teapa cu o rata in plus. Lucrurile cele mai oribile in lumea asta, si lucrurile de care chiar trebuie sa ne temem sunt lucrurile ale caror consecinte le simtim...iar acum daca nu-mi simt nici capul, ce-ar putea sa fie mai rau? Inca un fum, inca un minut... Afara a aparut unu cu o mitraliera'n mana si cu o mustata de Hitler.

Tata: Sfarsitul lumii?

Eu: Un fleac!

Marusia: Ne-au ciuruit!"



Si cam asa mi-ar placea sa ma prinda pe mine marele final. Daca aveti idei mai bune, puteti sa va inscrieti si voi aici. Si daca nu vreti sa impartasiti :D puteti sa ma votati chiar aici :

http://patratzel.com/neseriosu/concurs/

3 comentarii:

Marusia spunea...

=)) that's awesome hon! :*:*

Admin spunea...

tare articolul :X

meriti sa castigi

marceL spunea...

best :*