:-/


dublu sens
nonsens
alergi spre mine
pe drumuri care nu te aduc niciodata
aproape.
ma vezi
te vad
te vreau
te chem
sunetul ni se izbeste
inapoi de piepturi.
ma minti
ma inchizi
ne autocondamnam la tacere.
ramai langa mine un minut
atat de departe incat nici nu simt
freamatul care ma face sa tremur
si sa accept tot ce e intre noi.
doliul il purtam in inimi
desi il deghizam in haine colorate.
spune-mi ca ma vrei
lasa-mi sa-mi cada pe umar
breteaua de la haina de incertitudine
care mi-e larga
dar pe care o port
pe care o leg cu un cordon de jurul gatului
in timp ce ma rog
cu lacrimi de pagan
sa nu ma sufoc.
dublu sens
tu si eu din colturi diferite ale pamantului
ne agatam de aceiasi sfoara
care va condamna pe unul din noi
la moarte sigura.
unul din noi va cadea
mai profund decat celalalt
si cand va intinde mana spre ajutor
se va trezi
prea departe.
Acum..sa visam.

0 comentarii: