blocaj

Acum,
Sa ne inchidem trupul
in aceiasi coaja de nuca seaca
si sa ne tatuam cu buzele
initialele
timpului care se ingramadeste intre noi.
Cand corpurile noastre amandoua
Se amesteca si isi imping celulele
Una intr-alta
Vreau sa-mi spui ca niciodata
Carnea mea nu a avut un gust mai plin
De interzis.
Am sa zambesc pe jumatate
In timp ce printre pori ni se vor scurge feromonii'n valuri
Dar n-am sa fac nimic,
Nu am sa zic nimic,
Ci am sa stau
Si am sa astept sa mi le dai pe toate.
Ne vom instala
In aceiasi coaja de nuca seaca
Si vom trai pe pamantul moale
Pana'n toamna
Cand mana curioasa si aspra
Ne va izbi cu un ciocan,
Ne va rupe legaturile,
Si ne va scoate cu un cutit
Poate ca pe un intreg
Sau poate in bucati separate.
Atunci, maselele de om
Ne vor sfarama,
ne vor spala cu saliva lor de pe pori oxitocina
Si timpul intre noi va incapea
Fara dificultate.

*

Ne vom reintoarce in aceiasi coaja seaca.
intr-un alt anotimp,
Sau intr-o alta viata.