La vie ailleurs

C'est comme ca..cu vacanta terminata am reluat fluxul initial..ore 8-18, multa oboseala, cafea, putin dormit si stres general pentru ca nu ai destul timp sa te pregatesti pentru toate examenele, proiectele, partialele care vin peste tine.
Cu toate astea trebuie sa ecunosc ca sunt motivata. Am bateriile incarcate dupa excursia in Belgia si nordul Frantei, iar rezervele nu se anunta epuizabile in viitorul apropiat pentru ca gandul la vacanta de iarna cand voi revedea Roma ma reenergizeaza.
Mi-ar placea, in schimb, sa pot sa scriu la fel de mult cum o faceam o data. Mi-ar placea sa ma relaxez prin cuvinte, prin asocieri neasteptate de silabe, mi-ar placea sa ma regasesc, la sfarsitul fiecarei fraze asternute, asa cum ma regaseam inainte. Mi-ar placea sa am timp sa ma cufund in lectura mea preferata, sa beau un pahar de vin alb gandindu-ma la acasa, la tata, la bunica si bunicul meu, la Maru si la ciocoflenderele mele dragi si la toti ceilalti prieteni cu care nu am mai avut timp sa vorbesc cum o faceam inainte.
Sunt multe lucruri pe care ti le ofera un Master departe de casa. Din pacate sunt mult mai multe lucruri de care te priveaza...E ciudat, dar intr-un fel nu te poti plange pentru ca alegerea de a pleca a fost in totalitate a ta. De catva timp ma gandesc la lucrurile care imi lipsesc de acasa, lucruri precum cada din baie,oglinda din hol, Domnul Peste, gratarul pe care il face tata, pestele si mamaliguta de fiecare sambata, cafea lui mamaia, frazele comice ale lui tataia, real, cafe koket, barfele cu Ilhem, sarcasmul lui Radu, cafeaua de la automat din Tiglina si rasul zgomotos al vecinei de langa. Uneori mi-ar placea sa am toate lucrurile astea aproape, pentru ca impreuna cu persoanele pe care le iubesc fac mai mult decat orice calatorie.

0 comentarii: