De maine


"Priveam inainte cu ochii mari deschisi, si nu vedeam decat mizeria noastra. Era fara sfarsit. Aveam inca o data, limpede, sentimentul acestei mizerii si toata masura ei. Eram ca un bolnav care a trecut de criza, dar care stie ca boala nu a trecut, ci numai criza. Parca ma adanceam in ea fara oprire. Si mi-era mai bine asa. Am inceput sa plang, si am plans, de parca toata energia nervoasa acumulata in seara aceea pana la un punct in care trebuia sa ma sfarm se scurgea acum normal, prin siroaie de lacrimi. M-am usurat treptat"

(C.S.- Panza de paianjen)


De maine am sa ma trezesc devreme. Am sa deschid larg draperiile si am sa dau drumul la muzica in timp ce imi intind parul. Am sa imi pregatesc micul dejun si am sa imi fac cafeaua cu lapte. Am sa ma imbrac frumos chiar daca afara nu o sa fie soare, si am sa imi fac o poza in balcon.

De maine am sa renunt sa ma mai culc asa tarziu. 12 cel mult va fi ora care ma va gasi in pat, cu laptopul inchis, demachiata si gata de somn. De maine va rog sa nu ma corupeti la conversatii tarzii..cel putin pana cand vine vara.

De maine am sa citesc mai mult si am sa-mi respect to do list-urile care stau parasite si neupdatate pe birou. Am sa-mi fac o lista cu toate cartile ramase necitite, si pana in iunie sper sa ma ajung din urma cu lectura. De maine am sa invat sa folosesc timpul in favoarea mea si nu am sa-l mai las sa ma imbolnaveasca de tristete. Poate asa, cu un pic de ordine si perseverenta voi reusi sa-mi ies din propria latenta si sa invat sa redevin eu.

De maine am sa invat sa fiu mai permisiva si mai ingaduitoare. Am sa ma conving poate, ca nu toti oamenii sunt nedemni de incredere. Am sa reincep sa-ti scriu, poate un cuvant, poate doua, pana cand limbajul nu va mai fi o bariera impotriva sentimentelor pe care nu reusesc sa le exprim pe cat de bine as vrea. Cu toate astea, voi ramane atenta, poate un pic ai mult decat am fost pana acum, la puterea cuvintelor pe care le rostesc. Daca diplomatia e o arta, atunci o voi invata.

De maine am sa invat sa ma echilibrez si sa ma domin. Am sa invat, cu ajutorul regulilor, sa imi valorific intr-un mod mai evident libertatea si varsta pe care o am. Sper doar sa nu ma abat si sa nu cad prada propriilor mele excese. De maine voi fi in post spiritual auto-impus si sper ca la sfarsitul lui sa ma regasesc eliberata de vesnicii mei demoni.


Noapte buna infidels.



1 comentarii:

renato_bogdan spunea...

un blog foarte fain !

succes in continuare !

si chestia cu "cand eram mica mancam nisip " am auzito de mult de la tine ... hace mucho tiempo !

Ceao CZA !