Updates

Stiu ca am fost un copil obraznic si nu am scris mai nimic lately. Cu atat de multe lucruri intamplandu-se in jurul meu parca mi-am pierdut condeiul. Ma simt de parca toate cuvintele nu ar fi demne decat de interiorul meu pe care il tin sub tacere aproape de fiecare data, cu un antrenament care nu permite niciun punct slab, nicio ezitare.

Imi e dor de prietenele mele si ma bucur ca in curand o voi vedea si pe Darius. Vio s'a intors, in curand o voi vedea si pe Marusia si ne vom plimba cu zambetul pe buze pe strazile vechei Rome..doar Cami ce mai am de asteptat pana sa o vad..Cu toate astea timpul trece repede!

Atat de repede incat nici nu mai stiu cand m'a adus in fata unui job, a unei facultati care se incheie, a vietii de adult. As vrea sa iau o pauza si sa ma intorc la copilul aiurit care eram acum ceva timp, insa mintea mi se opune cu o inertie ingrata pe care nu mi-o pot explica. De parca intelepciunea pe care mi-au adus-o anii e preferabila in fata micului copil care nu prea se ingrijora de viitor si de cariera..de amor si de alti demoni:))...

Acum cateva zile am repetat acele doua cuvinte. Le'am trimis intr-un mesaj cand eram un pic ametita si vulnerabila. Romance and Ballentine's don't make a perfect match..acum nu stiu daca regret sau nu, daca intr-adevar le simt sau nu, dar parca au lasat in mine un gol mai mare decat il provoca neputinta mea de a le gandi si de a le exprima..


In 2 zile mergem la Roma asa ca sper sa revin cu ganduri proaspete si cu un entuziasm mai promitator decat cel de acum..


Noapte buna infidels. Sper ca nu m'ati dat uitarii..


0 comentarii: