Eu sunt

Eu sunt. Exist. Devin

Sunt materie si potenta, sunt substanta, sunt centrul propriului meu nucleu si punctul cardinal al tuturor dimensiunilor care incep de la mine, si sfarsesc intr'un efect de bumerang aproape de mine. Eu sunt. Eu exist. Eu devin. Eu exist inauntrul si in afara tuturor celorlalte lucruri care exista. Sunt multe lucruri in jurul meu care sunt dar nu exista, sunt vii dar nu traiesc. Pentru mine singura certitudine, este aceea ca exist. Sunt, in sine, prin sine propria mea epifanie, propria mea manifestare a Divinului. Eu sunt Divinul, pentru ca tot ce ma inconjoara si ma atinge este creatia mea, a gandurilor mele, a lucrarii mainilor mele, a rationamentelor si judecatilor mele. Eu sunt si exist prin mine insami asa cum exista prin sine insisi toti cei cu imaginea carora imi manjesc subconstientul in fiecare zi. Eu exist pentru ca dau viata si las in viata mea loc pentru toti. Toti sunt, putini exista. Unii sunt dar exista numai pentru sine demonstrand intr'un mod oarecum cinic egoismul existential. Dar cum poti exista pentru altii cand nu poti exista decat prin tine si in primul rand pentru tine? Eu sunt. Incerc sa fiu si pentru altii tot ce nu sunt pentru mine si uneori sangerez gandindu'ma ca nu ma pot extrapola, nu pot transcede din mine insami pentru a ma vedea din exterior, materie, pentru a'mi sublinia obiectiv potenta si pentru a o actualiza pana cand s'ar transforma din materie bruta in materie prima.

Eu devin. Pentru ca numai eu detin cheia propriilor resorturi interioare care ma trag inapoi atunci cand gresesc, si ma propulseaza tot mai departe atunci cand doresc. Devin pentru ca stiu ce vreau sa devin si pentru ca numai eu imi cunosc butoanele de comanda care ma activeaza sau dezactiveaza. Eu devin pentru ca in limitarea corpului meu sunt libera sa aleg. Din tot ce mi se ofera eu aleg pentru mine si devin. Pentru ca sunt si pot ascunde milioane de chipuri intr'un acelasi chip, pentru ca ma maturizez asa cum un fruct se maturizeaza o data cu anotimpurile.

Eu devin pentru ca eu sunt Creatia. De la mine, ca monda a universului cotidian, incepe lumea. Lumea asa cum o vad si cum o simt numai eu, lumea care se transforma si pe care o pot modela in palmele mele ca argila moale. De la mine incepe drama, mie imi curg lacrimile, eu plec, eu fug, eu ma avant, eu ma arunc in mare, eu imi simt plamanii incapabili de a respira cand sunt plini de apa, eu tusesc, eu ma intorc la mal, eu ma joc, eu dansez, nimic din tot ce fac nu ar avea logica si nu ar fi exprimat cu sinceritate daca nu ar fi numai si numai despre mine.

Eu sunt. Exist. Devin.

Nu pentru tine, nu pentru cei ce au fost nu pentru tara. Eu sunt, exist si devin numai pentru si prin mine. Eu sunt singura si sigura ca am sa fiu mereu acolo pentru ca in acelasi timp cat eu exist, sunt si devin, lumea din jurul meu este, exista si devine pentru sine. Eu nu uit sa fiu prin mine. Este atat de activa inima ce bate'n interiorul pieptului meu incat uneori simt ca sunt totul pentru mine. In mine sunt resursele si raspunsurile la orice intrebare pe care as putea'o avea, indiciile gata sa ma ajute sa nu ma ratacesc in orice labirint m'as afla.

Eu sunt material, eu sunt potenta, eu ma intind in timp si spatiu. Bratele si picioarele imi sunt dimensiuni iar inima este singurul punct cardinal care ma ajuta sa nu ma pierd printre atatia multi altii.

Eu sunt.

Tu esti?

4 comentarii:

Marusia spunea...

tu esti minunata! te iubesc :*

Unknown spunea...

I agree. To answer you're qustion, we all exist but in different ways.

Ce-ai spune daca ai scrie un capitol care sa fie continuarea acestuia? Think about it ;)

Greetings from Brasov :*

Stefan spunea...

l-ai citit pe Whitman?

Cand eram mica ..mancam nisip spunea...

"I reject none, accept all, reproduce all in my own forms
(...)
We are the most beautiful to ourselves and in ourselves,
Nothing is sinful to us outside of ourselves,
Whatever appears, whatever does not appear,
we are beautiful or sinful in ourselves."